Ik kom niet meer op internet met FireFox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
568
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Het lukt me al meer dan een week niet om met mijn standaard browser Firefox op internet te komen.

Ik heb een bedrade verbinding en heb FF al opnieuw geïnstalleerd, de verbinding met het net heb ik ingesteld zonder proxy, alles gereset, maar geen verbinding mogelijk.
Ik moet dus nu internetten met IE en dat zit me eigenlijk niet lekker.http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/confused2.gif
 
Misschien is je FF-profiel beschadigd; log eens in als een andere gebruiker en dan..?
 
Dit klinkt misschien raar, maar hoe log ik in als andere gebruiker?
Als ik FF opstart kan hij de server al niet vinden.
 
Nieuwe gebruiker onder Windows..... of heb je Linux, daar ook....
 
Twee keer opnieuw gestart, een keer werkt mijn toetsenbord niet meer, maar nu werkt FF weer (dolgelukkig)
Hoe moet ik aan mijn profiel veranderen?
Alvast bedankt
 
Ik zou adviseren firefox te un-installeren en dan c:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\ totaal te wissen.
Dan zijn alle profiel instellingen weg.
Ook de addons, maar dat is een kwestie van opnieuw instaleren..
 
Verwijder handmatig FF.

Verwijder de Firefox-installatie map die je hier kunt vinden, standaard: C:\Program Files\Mozilla Firefox of, op 64-bits Windows, C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox. (Maak eventueel eerst een back-up van de "plugins" submap, zodat je deze later kunt herstellen als je van plan bent FF op opnieuw te installeren .)

Verwijder de Firefox-map met tijdelijke gegevens (* mfl bestanden, cache en updates.), hieronder vermeld. (Belangrijk: Verwijder alleen de hieronder vermelde mappen. (Verwijderen van de verkeerde map zal je gebruikersprofiel gegevens verwijderen!)

1. Windows 7/Vista: * %LocalAppData% \ Mozilla \ Firefox
2. Windows 7/Vista: %LocalAppData% \ VirtualStore map \ Program Files \ Mozilla Firefox
(als het bestaat)

Verwijder indien nodig de "Mozilla Firefox" snelkoppelingen in het Windows Start - menu Programma door rechts te klikken en het verwijderen van items.
Download en installeer Firefox opnieuw.

* %LocalAppData%= C:\Users\{user}\AppData\Local
 
Als het nu probleemloos werkt zou ik eerst niks doen.... Vind je je profiel belangrijk... maak dan eerst een FF-backup met MozBackup.
 
Zodra ik FF wil de-installeren krijg ik de melding:
Firefox moet worden afgesloten om door te gaan
met de-installatie.
Sluit FF om door te gaan.

Maar.... Firefox is op dit moment niet actief?
Kan dus niet de-installeren!
 
OK. IObit uninstaller gebruikt. FF totaal verwijdert.

Opnieuw geïnstalleerd en denk dat het nu wel werkt.

Nog heel even afwachten of het morgen nog zo is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan