ik kom niet op de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
ik chat af en toe wel eens bij skyradio maar nou krijg ik niet dat popup scherm om in te loggen, ik weet het heeft iets te maken met de instellingen maar ik weet niet meer wat.

ik heb windows xp professional.

weet iemand wat ik anders in moet stellen.............

hier doet hij het wel gewoon weer ff proberen !

het ligt aan de instellingen van mijn computer waarom hij het niet doet, niet aan de instelling van de pagina.

en chatpoint.nl kun je daar ook op komen, heb ik namelijk het zelfde probleem

hij vernieuwd alleen de pagina.

ja daar kan ik ook op komen als je nu eens je cookies op laag zet en dan weer eens probeerd of verwijder tijdelijke internetbestanden herstart je pc wat doet hij dan !!

dan doet ie het nog niet.

Het heeft iets te maken met de instellingen van internetopties, maar ik weet niet meer wat...........

ja maar zover ik weet is die hetzelfde geinstalleerd en is daar neits aan veranderd, het enige wat ik veranderd heb is dat ik alles in internetopties op standaard heb gezet en sindsdien doet ie het niet.

zet daar alles eens op laag !! en vewijder alle tijdelijke inetbestanden inclusief koekjes

het moet iets zijn wat ik aan of uit moet vinken in internetopties, voorheen had ikd aar nooit problemen mee maar sinds ik xp heb moet ik iets aan de instellingen veranderen zodat ik op die site kan. Ik heb dat probleem al vaker gehad, maar ben vergeten hoe het ook al weer opgelost kan worden..............

Java heb ik gedownload dus dat is het niet, tijdelijke internetbestanden, cookies, zijn leeg.
Firewall staat chatpoint tussen dat ie geaccepteerd word en de instellingen van internetopties staan zeer laag. dus dat is het ook niet.

Weet iemand wat ik aan of uit moet vinken zodat de pagina zich niet vernieuwd maar dat het popup scherm verschijnt zodat ik in kan loggen???

ahem, inderdaad-->ik heb ook een popup killer geinstalleerd en moet deze af en toe uitzetten omdat ik ook niet altijd datgene krijg te zien wat eigenlijk zou moeten :) Bij sommige firewalls of antivirus paketten zit een popup killer inbegrepen en staat misschien zonder dat je het weet gewoon aan(tip misschien..?).

Succes :thumb:

ik heb inderdaad een popupkiller nl popupcop, ook als deze uitstaat doet hij het nog niet, dat is het probleem niet het probleem zit hem in de internet opties daar staat iets aan of uitgevinkt wat veranderd moet worden maar ik weet niet wat.

weet iemand van jullie wat ik daar aan of uit moet zetten of kan iemand met xp die wel op die site komt een "foto" maken van hoe het bij diegene ingesteld staat?????

daar zit het probleem

niemand die effe printscreen kan doen die wel op die pagina's kan om in te loggen zodat ik kan kijken hoe zijn/haar instellingen zijn bij windows xp???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan