Ik heb een popcorn a400 met een harde schijf daarin en die wil ik graag benaderen vanaf mijn pc.
De PCH A400 is wel zichtbaar in het netwerk, maar als ik hem wil benaderen vraagt hij een gebruikersnaam en wachtwoord. standaard moet dit admin en 1234 zijn.
Als ik dat invul krijg ik een nieuw scherm dat vraagt om een netwerkwachtwoord in te voeren.
Dat is er volgens mij niet en ik kom er niet verder mee.
Het gekke is dat ik via het web (IP) wel kan zien wat er op de harde schrijf staat, maar er via die weg verder niets aan kan veranderen.
Ik voeg 3 screenshots toe die hopelijk duidelijk maken wat er gebeurt.
Ben benieuwd of iemand een oplossing heeft.

Oja misschien ook belangrijk: ik kan wel vanaf de popcorn in een gedeelde map op mijn harde schijf komen. Maar andersom dus niet.
bedankt alvast voor het meedenken.
Michael
De PCH A400 is wel zichtbaar in het netwerk, maar als ik hem wil benaderen vraagt hij een gebruikersnaam en wachtwoord. standaard moet dit admin en 1234 zijn.
Als ik dat invul krijg ik een nieuw scherm dat vraagt om een netwerkwachtwoord in te voeren.
Dat is er volgens mij niet en ik kom er niet verder mee.
Het gekke is dat ik via het web (IP) wel kan zien wat er op de harde schrijf staat, maar er via die weg verder niets aan kan veranderen.
Ik voeg 3 screenshots toe die hopelijk duidelijk maken wat er gebeurt.
Ben benieuwd of iemand een oplossing heeft.

Oja misschien ook belangrijk: ik kan wel vanaf de popcorn in een gedeelde map op mijn harde schijf komen. Maar andersom dus niet.
bedankt alvast voor het meedenken.
Michael
Laatst bewerkt: