IK kon mijn PC herinstaleren...MAAR heb geen Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero007

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
62
Ik kan de meeste her-installeer-trukjes, en deed niets speciaal.
-
Nu is mijn XP een geherïnstalleerd ... en ... het meeste gaat normaal ;
MAAR ik heb geen Youtube ~ WEL ...een klein overzicht met kleine
beeldjes ... maar telkens zie ik erbij staan

Download de nieuwste versie van Flash Player.

En deed ik herhaaldelijk. (Gaat noch niet) (De recentste FlashPlayer zit
geïnstalleerd en het gaat niet)
-
WIE WEET DAAR RAAD MEE aub ?
==============================================================
Internet Explorer 8
.....................................................................................................................
......................................................................................................................
Youtube probleemPJE ... voorlopig ... "OPGELOST" ... al blijft het een raadsel ...
.......................................................................................................................
Nadat ik Google-Chrome geïnstalleerd had , blijkt dat ik wel normaal terug Youtube
raampjes zie zoals men ze op normale grootte normaal ziet.
 
Laatst bewerkt:
Ook al bij Microsoft update geweest ? (Waarbij Windows update zodanig is geconfigureerd dat je ook software van 'derden' binnen krijgt)
 
Internet Explorer 8

Internet Explorer 8

.....................................................................................................................
......................................................................................................................
Youtube probleemPJE ... voorlopig ... "OPGELOST" ... al blijft het een raadsel ...
.......................................................................................................................
Nadat ik Google-Chrome geïnstalleerd had , blijkt dat ik wel normaal terug Youtube
raampjes zie zoals men ze op normale grootte normaal ziet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan