Ik koop nooit meer goedkope DVD R 's...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 9116
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9116

Hoi,

Ik heb op een duitse website een spindel besteld van 50 DVD-r's 8x speed van een 1 of ander 'onbekend' merk. Deze kostten inclusief verzending 26 euro,

Ik kreeg ze na een weekje binnen en ben direct gaan branden.
Ik maak dus een data dvdtje met nero en brand er mijn favoriete serie op met mn NEC 2510 brander (met de laatste firmware)
Het branden ging perfect, geen rare foutmeldingen oid ontvangen.
De DVD was klaar en ik probeer hem af te spelen. Het indexeren van de aanwezige bestanden ging erg traag.
50% van de aanwezige bestanden was te openen en speelden ook wel af (DIVx).
Maar de andere helft werkte dus niet helaas.
Ik heb het toen weer geprobeerd met 3 andere schijfjes en daar probeerde precies hetzelfde mee.
Ik heb toen de dvdtjes gepakt en ben eens gaan kijken en zag dat aan het uiteinde van de schijf er zaken 'niet goed afgewerkt waren'. Allemaal krasjes er rare puntjes enzo.
Bijna alle dvds in de aanwezige spindel hebben dit.
Ik heb gebrand met nero en copy to dvd, beide branden prima maar het afspelen ging heel slecht.

De website geeft alleen op merken zoals Philips enzo garantie, maar op deze die ik heb niet.

Natuurlijk waren ze spotgoedkoop en dan kun je dit soort dingen verwachten maar ik baal er wel van dat die 26 euro nu weg is.

Dus ik wou dit ff melden dat er niet meer mensen instinken...

Zo zie je maar weer..

Goedkoop is vaak duurkoop!

Zeker weten, ik was helemaal in de waan van de prijs zonder over de kwaliteit na te denken.

Ik heb zojuist Samsung DVD r aangeschaft en die doen het prima.

Maar ik heb dus ongeveer 45 DVD r's liggen zonder te weten of ze het doen of niet. Ook geen zin om 45 keer te branden om te zien welke het wel doet of niet (denk ook niet dat het gezond voor de brander is he :))

Ik bestel ook in Duitsland en neem gewoon een bekend merk, blanco/onbekend is dan wel veel goedkoper maar met veel uitvallers ben je aan het eind van de rit toch duurder uit.

Trouwens, nog duur hoor. Ik betaal voor 25stuks Arita 8x (DVD-r) € 9,90, ik bestel er vaak direct 100 en dan kosten ze € 9,75 per 25. Verzendkosten zijn € 4,75
(www.ddvd.info/nl)

Probeer eens een langzamere brandsnelheid.

@dam237,

welkom op Helpmij.:)

Berichten uit 2005 zijn niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan