Ik krijg Adobe Acrobat Reader 6.0.1 niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Ik ben bezig met de installatie van Adobe Acrobat Reader 6.0.1

Bij het begin van de installatie staat er:

"Alstublieft wachten terwijl het Adobe Reader 6.0.1 Setup geconditioneerd wordt. Dit zal enkele seconden duren afhankelijk van uw besturingssysteem en hardware."

Dit duurt bij elkaar zo'n 8 tot 10 min.

Als hij hier klaar mee is en de daadwerkelijke installatie gaat beginnen krijg ik de volgende foutmelding:

"This operating system is not supported. Setup will now terminate"

Ik kan mij herinneren dat ik voordat ik geformatteerd heb dit programma correct heb kunnen installeren.
Ik gebruik Windows '98 4.10.1998

Laatst bewerkt:
Ben je zeker dat het 6.01 was? Volgens mij kan Win98 niet omgaan met deze versie.

Geplaatst door vanzwam
Ben je zeker dat het 6.01 was? Volgens mij kan Win98 niet omgaan met deze versie.

Volgens Adobe wel:
Adobe Reader 6.0.1 system requirementsWindowsIntel® Pentium® processor Microsoft® Windows 98 Second Edition, Windows Millennium Edition, Windows NT® 4.0 with Service Pack 6, Windows 2000 with Service Pack 2, Windows XP Professional or Home Edition, Windows XP Tablet PC Edition 32MB of RAM (64MB recommended) 60MB of available hard-disk space Internet Explorer 5.01, 5.5, 6.0, or 6.1

Geplaatst door gezina

Volgens Adobe wel:
Adobe Reader 6.0.1 system requirementsWindowsIntel® Pentium® processor Microsoft® Windows 98 Second Edition, Windows Millennium Edition, Windows NT® 4.0 with Service Pack 6, Windows 2000 with Service Pack 2, Windows XP Professional or Home Edition, Windows XP Tablet PC Edition 32MB of RAM (64MB recommended) 60MB of available hard-disk space Internet Explorer 5.01, 5.5, 6.0, or 6.1

Dan zou het normaal gezien moeten lukken. Maar dan zouden we toch zijn systeem moeten kennen

Heb maar een andere versie geïnstalleerd, en daar vroegen ze bij of je SE had of alleen '98. Daar ligt het probleem dus. Heb nu 5.0.5 dus probleem opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan