Ik krijg bericht: Afhankelijkheidsservice of groep kan niet worden gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

khebeenprobleem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
hallo
Ik heb een probleem, want ik probeerde vanmiddag op mijn pc te gaan, maar het opstarten duurde al verschrikkelijk lang. Maar daarna kreeg ik een foutmelding dat ik niet op internet kon, want de afhankelijkheidsservice of groep kon niet worden gestart :eek:

We hebben thuis 2 pc's en op de andere pc had ik dat probleem niet:shocked:
I NEED HELP

zelfde probleem hier

ik zit ook met dit zelfde probleem, sinds gisteren 19-01-09 ineens plotsklaps geen internet meer.

van alles geprobeerd en weet het echt niet meer.

pc alles doet het zoals normaal, enigste dat niet werkt is dus mijn internet.

ook mijn pc start heel erg langzaam op, vrijwel bijna een halve minuut tot een hele minuut zwart scherm, is hij eenmaal opgestart, dan zou hij normaal gesproken direct online moeten gaan (kabel) , maar helaas hij wil niets doen.

de topic starter heeft deze vraag gestelt, maar heeft hij hierop al een oplossing, of weet iemand van jullie de oplossing.

aangezien ik via google (via het werk dus) het diverse keren voorbij zie komen.

hoop dat er een oplossing voor is.

in elk geval b.v.d

gr. Richard

Laatst bewerkt:
oplossing?

Heey Richard,

Ik heb zelf nog een tijd met dit probleem gezeten, maar uiteindelijk heb ik, ik gebruik vista, een systeemherstelpunt gebruikt van 2 dagen voor het probleem ontstond. Dat heeft wel even geduurd, maar toen hij klaar was, was het probleem verholpen.

Ik hoop dat je er iets mee kan.:thumb: Misschien is er wel een betere oplossing, maar dit heeft voor mij in ieder geval geholpen

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan