ik krijg een raar blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

BLOKHUNTER

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hallo

ik ben Ronald , en ik krijg nu al een paar weken een blauw scherm als ik mijn pc afsluit. iedere keer het zelfde.

dit is een foto er van (foto heeft een niet al te beste kwaliteit, maar ja)
http://imgur.com/ol6PK.jpg

is er iemand die deze foutmelding kend en weet waar het aan ligt?
ik heb een usb hub op mijn bureau één ingeboud in mijn pc en nog op mijn moeder bord.
als je veder nog iets wil weeten vraag het maar.

alvast bedankt.

Dit is een van de grootste Windows-foutmeldingen, het blue-screen. :shocked: Zoek er maar eens op in google en je hebt vast heel veel resultaten! Maar werkt de computer voor de rest wel?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik de error lees is het iets met usb-hub.sys, de USB-poorten. Volgensmij staat op dit forum precies hetzelfde probleem beschreven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je Windows Vista hebt (32-bit of 64-bit) dan zou je kunnen kijken of hier een update staat die je probleem verhelpt. Je moet hiervoor wel een Nvidia nForce chipset op het moederbord van je computer hebben (zie de titel van dat Microsoft-artikel).
EDIT, toevoeging: Heb je Windows XP of Windows 2003 dan zul je een hotfix moeten aanvragen bij Microsoft voor hetzelfde probleem (staat ook in dat Microsoft-artikel).

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
dat van mij is iets anders , wand als ik alles los haal heb ik nog steets dat bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan