• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik krijg foutmelding als ik Excel bestand open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlmy

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Ik krijg deze fout melding als ik een excel bestand open"

This application is about to initialize ActiveX controls that mught
be unsafe..."

na dat ik paar keer op ok klik dan wordt dat bestand geopend en dat gebeurt elke x als ik een excel bestand open....
http://img205.imageshack.us/img205/7777/untitlecn8.png

kan iemand hier mij helpen?

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Beste Bijlmi,

Welkom op dit forum!

Je werkt met een werkbalk van Exact Globe. Ga eens in Excel via Extra > Invoegtoepassingen, en vink het vierkantje voor Exact Globe 2003 eens uit.
Start dan Excel opnieuw op.

Gebeurt het nog steeds?
Als de foutmelding zich nu niet meer voordoet, dan dient jullie afdeling automatisering ervoor te zorgen dat de installatie goed uitgevoerd wordt.

Richard

Beste Bijlmi,

Welkom op dit forum!

Je werkt met een werkbalk van Exact Globe. Ga eens in Excel via Extra > Invoegtoepassingen, en vink het vierkantje voor Exact Globe 2003 eens uit.
Start dan Excel opnieuw op.

Gebeurt het nog steeds?
Als de foutmelding zich nu niet meer voordoet, dan dient jullie afdeling automatisering ervoor te zorgen dat de installatie goed uitgevoerd wordt.

Richard

Hartelijk dank man, het is mij nu gelukt!

ik zat te twijfele om een acount hier aan te maken en of ik wel hier hulp kan krijgen, na dit ben ik zeer blij erg bedankt en ik zal jullie hier wat vaker lastig valle(hoop dta het nie erg is)

nogmaals thnx!!

Zet je de vraag even op opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan