Ik krijg geen gegevensbladweergave te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

lammertc

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Ik start vanaf mijn schakelbord een formulier op, ingesteld op gegevensbladweergave, maar de weergave is en blijft in formulierweergave. De opdracht onder de knop op het schakelbord is Bij klikken =HandleButtonClick(1), hoe krijg ik dit zover dat hij dit formulier daadwerkelijk in gegevensbladweergave opent?? In het helpmij archief kwam ik deze vraag wel tegen maar helaas niet het antwoord. Ik ben niet goed in VBA code dus graag enigszins simpele uitleg.
Bedankt

Dat ligt aan de manier waarop je het form hebt opgeslagen en de manier waarop je het form opent.

Code:
    Const conCmdOpenFormAdd = 2
    Const conCmdOpenFormBrowse = 3
In je switchboard heb je een keuze gemaakt hoe die geopend moet worden.

Welke keuze heb je gemaakt?

Hallo Guus
Ik had command = 3 staan, gewijzigd in =2, maar geen verschil in performance
Heb je nog een idee?
Ik heb de database leeg gezipt bijgesloten, misschien dat dat sneller gaat met antwoorden?
Alvast hartstikke bedankt voor je hulp

Bijlagen

Je tabel is leeg daarom zal hij nooit meer dan 1 record laten zien.

Hoi Guus
Ik had alle tabellen leeggemaakt vanwege de 100 k, maar hier bijgesloten is er de database met een paar records gevuld.
Het gaat om Schakelbord-->Voorspellingen invoeren-->Wedstrijdvoorspellingen per deelnemer.

Bijlagen

Zippen en niet rarren:http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=270959

Het is een form met een subform. Het subform laat de deelnemer zien en het hoofdform de uitslagen. Volgens mij moet je die twee omdraaien.

Is ook een mogelijkheid, ik heb deze in mijn eigen database aangepast, maar ook hier hetzelfde euvel, eerst komt de formulierweergave die je met de knop op gegevensbladweergave moet zetten......

Ps
Jouw manier geeft wel makkelijker in, ik hou deze er in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan