Ik krijg geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het modelnummer van de PC is: PC MT 6

En naar die driverssite ga ik nu even kijken:D

Ik heb de drivers geinstalleerd, maar het geluid doet het nog steeds niet.:(

SJJ zei:

Ik heb de driver gedownload, maar ik krijg een foutmelding bij het installeren:

-536870397

En meteen daarna krijg ik een schermpje met:

Fail to install audio driver for windows xp. Setup will exit.

Probeer eens even SiS Chipset Identification Online Utility hiermee kun je scannen wat voor drivers je nodig bent.

HIER SCANNEN

SJJ zei:
Probeer eens even SiS Chipset Identification Online Utility hiermee kun je scannen wat voor drivers je nodig bent.

HIER SCANNEN

Ik had daar idd de driver die jij me daarvoor aanraadde nodig, maar die wil dus niet installeren:(

Lange Pier zei:
Volgens mij moet je eerst de audiodriver, te weten, de 7012 installeren, en daarna de Realtek drivers.

michaelm zei:
Ik heb de driver gedownload, maar ik krijg een foutmelding bij het installeren:

-536870397

En meteen daarna krijg ik een schermpje met:

Fail to install audio driver for windows xp. Setup will exit.

SJJ zei:

HIER SCANNEN

Staan daar nog andere drivers dan de audiodrivers, zo ja installeer die eerst eens.

probleempje

Zijn de drivers van je geluidskaart geinstalleerd ?

ja kijk ik heb de zelfde Medion Multimedia Speakers MD5432. maar een jaar trg waren die kapot de volume knop was afgebroken dus ik heb alles los gekoppeld maar nu is het probleem ik heb een nieuwe volume knop gehaald en er trg op gezet maar nu weet ik niet meer waar de aansluiting van de boxen naar toe gaan op je printplaatje heb je P2 ik denk dat dat de aansluiting is voor de input van de pc en dan heb je SPK1 das een zwarte en een witte draad ik weet echt niet waarvoor die zou moeten dienen en dan heb ik P3daar heb je 4aansluitingen R dan heb je een aansluiting dan staat er G en dan heb je nog een aanluiting L dat is dan voor de Boxen maar nu weet ik niet welke draad van de boxen op welk punt van die 4 moet kan iemand me helpen?????????? dus als iemand deze luidsprekers heeft kan me die dan zegge hoe de aansluitingen zijn?????

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb door een fout in mijn systeem windows opnieuw moeten installeren, en nu doet mijn geluid het niet meer. Ik weet niet zeker of dit aan mijn speakers ligt of misschien aan mijn geluidskaart ofzo. Als ik hem aan zet zie ik wel het lampje branden, dus hij krijgt stroom. Verder zitten mijn snoertjes wel gewoon goed. Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen? Het zijn Medion Multimedia Speakers MD5432.

Alvast bedankt:)

ja kijk ik heb de zelfde Medion Multimedia Speakers MD5432. maar een jaar trg waren die kapot de volume knop was afgebroken dus ik heb alles los gekoppeld maar nu is het probleem ik heb een nieuwe volume knop gehaald en er trg op gezet maar nu weet ik niet meer waar de aansluiting van de boxen naar toe gaan op je printplaatje heb je P2 ik denk dat dat de aansluiting is voor de input van de pc en dan heb je SPK1 das een zwarte en een witte draad ik weet echt niet waarvoor die zou moeten dienen en dan heb ik P3daar heb je 4aansluitingen R dan heb je een aansluiting dan staat er G en dan heb je nog een aanluiting L dat is dan voor de Boxen maar nu weet ik niet welke draad van de boxen op welk punt van die 4 moet kan iemand me helpen?????????? dus als iemand deze luidsprekers heeft kan me die dan zegge hoe de aansluitingen zijn?????jij hebt de zelfde aansluitingen dus wil je eens ff kijken voor mij hoe die aansluitingen op het printplaatje zijn

hartelijk bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan