Ik krijg geen PDF bestanden geprint!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PrincesEssie17

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Ok, hier is mijn probleem.

Ik heb een aantal PDF bestanden die ik moet uitprinten voor school. Het enige probleem is dat dat niet lukt. Ik heb Adobe reader geintstalleerd en ook een up to date versie. Ik weet alleen niet of het aan mijn laptop of aan de printer ligt. Als ik het namelijk met mijn moeders laptop uitprint op dezelfde printer doet hij het wel. Maar als ik het bij die van mij doe krijg ik de melding: niet mogelijk om te printen, is de printer beschikbaar? Terwijl de printer gewoon is geinstalleerd en is ingesteld als standaardprinter. Met word-documenten heb ik geen problemen die print hij wel gewoon. Iemand een idee waar dit aan kan liggen, en die mij misschien kan helpen?

installeer foxit reader eens, werkt quasi feilloos, en veel sneller dan adobe.

Ik heb ook een probleem met het printen met adobe reader, en wou op het forum hier een vraag over stellen.
Maar ik weet niet hoe dit moet, dus probeer ik het maar via deze weg.

Het probleem bij mij is dat telkens wanneer ik probeer te printen er een probleem optreed met "preventie van gegevensuitvoering"
De instellingen van DEP heb ik al diverse keren veranderd, adobe verschillende malen gedeinstaleerd en oudere versies geprobeerd.
Maar niets lost dit op, ook via windows help of adobe suppurt wordt ik er iets wijzer van.
Misschien heeft iemand hier een oplossing voor mij, ik ben door mijn ideeën heen.
:rolleyes:
afgesloten dep.jpgexusses dep.jpgfouten rapport.jpghandtekening fout.jpg

Bedankt de jean, voor de snelle reactie. foxit reader geinstallerd en werkt perfect!!!

liever nooooooooooooooit meer een progamma van adobe, niets anders dan problemen mee gehad en oplossingen zijn ver te zoeken.
Eerst kijken voor alternatief.

Nogmaals bedankt :thumb::thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan