Ik krijg geen reminders meer in Outlook!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renate999

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Berichten
28
Ik heb Outlook 02 op een XP machine, mail gaat over een Exchange server. Mijn computer is laatst geupgrade van Win98 met Office 2000 naar XP met Office 02 en sindsdien krijg ik geen 'reminders' meer voor de afspraken in mijn agenda. Erg vervelend.
Onze helpdeskman zei aanvankelijk dat het er aan lag dat ik 2 .pst files had - 1 op mijn netwerkschijf (van voor de exchange server) en 1 op de server, en die 2 agendas conflicteerden.
Dus ik alles overgeheveld naar de server, oude pst afgesloten en weggegooid maar alsnog: geen reminders! :confused:
De jongen van de helpdesk draagt nu als oplossing aan Outlook opnieuw te installeren. Ik weet niet of dat gaat werken, omdat ik geen idee heb of het probleem aan Outlook ligt of op de server. Alle instelling mbt reminders staan nl. goed in Outlook. Wie weet raad??
 
Hebben de riminders betrekking op een persoonlijke of gedeelde agenda ?
 
Op mijn persoonlijke agenda.
Heb van iemand al de tip gekregen om run:\\c:program files\office\office10\outlook.exe /cleanreminders te proberen maar dat heeft niet gewerkt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan