Ik krijg office 2010 niet aan de praat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Garfield1966

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2007
Ik heb een legale versie van office professional plus 2010. Die is gevalideerd en standaard geïnstalleerd. Nu kan ik het niet starten. Ik krijg in het menu "alle programma's" wel office 2010 te zien, maar er komt niets naast te staan. (geen word oid) Ik kan er alleen op klikken. Dan krijg ik een menu met 3 keuzes. 1-ik heb office 2010 al aangeschaft met de knop activeren erachter. De tweede keus is: office 2010 online aanschaffen. De derde keus is office starter gebruiken. Wat moet ik hiermee, want ik heb het al gekocht en geïnstalleerd?

Microsoft heeft een helpdesk; online en telefonisch. Als je dit pakket net hebt aangeschaft en geïnstalleerd dan zou ik daar eerst mee contact opnemen...

Ik heb natuurlijk geprobeerd om op de microsoft site hulp te krijgen. Maar geen telefoonnummer of iets van contact mogelijk. Nogmaals geprobeerd maar daar kom ik er niet mee. Heb je toevallig een link oid, want ik zal wel verkeerd zoeken.

opgelost

Opeens gaat het goed. Niet klikken op office met het symbool ervoor, maar klikken op microsoft office.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan