Ik krijg steeds van alles 2: '' ipv ' en ~~ ipv ~ etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hockey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
HELP!
Sinds kort krijg ik van verschillende toetsen zoals: '' of ~~ twee keer, dus ik kan nooit een accent op de E zetten of een ~ op de N doen (zoals in het spaans).
Het is echt heel vervelend want ik heb ze echt nodig!
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd maar niks helpt... het is ook zo opeens, ik kan me niet herinneren dat ik ergens op had gedrukt, het gebeurde opeens. Laatst was het ook even weg voor een paar minuten.. heel raar.
HELP AUB!

Bedankt.

Ik heb verschillende dingen gedaan zoals Shift + Ctrl ingedrukt houden, dan verandert je toetsenbord van, tja hoe zeg je dat, indeling. Verder heb ik op configuratiescherm geklikt en zo een beetje verder gekeken. maar niks kwam in de buurt van mijn probleem.

Het is echt heel vervelend want trema's en accenten lukken niet.

wat voor besturingssysteem gebruik je xp of vista?

iig rechts onderaan naast je klok staan je toetsenbord instellingen.

vaak staat er NL en een toetstenbordje.

als er geen NL staat moet je dat er van maken door er op te klikken.

als je de muis op het toetsenbordje laat euhm zweven (dus niet klikken) dan kun je zien welke instelling het toetsenbord heeft. deze moet op verenigde staten (internationaal) staan. is dit niet het geval dan moet je dat er van maken door er op te klikken.

met Ctrl + Shift idd wijzig je deze indeling.

wat voor besturingssysteem gebruik je xp of vista?

iig rechts onderaan naast je klok staan je toetsenbord instellingen.

vaak staat er NL en een toetstenbordje.

als er geen NL staat moet je dat er van maken door er op te klikken.

als je de muis op het toetsenbordje laat euhm zweven (dus niet klikken) dan kun je zien welke instelling het toetsenbord heeft. deze moet op verenigde staten (internationaal) staan. is dit niet het geval dan moet je dat er van maken door er op te klikken.

met Ctrl + Shift idd wijzig je deze indeling.

Ik heb XP.

Bedankt voor de hulp, maar het werkt niet. Hij stond daarbij al op de goede instellingen helaas..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan