Ik krijg "uitgeklede" sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Berichten
231
Hallo,

Als ik surf naar een site en ik klik er op dan zie ik de pagina heel groot en "uitgekleed": zonder foto's en teksten in kleine kadertjes.
Dat gebeurt ook meestal als ik op een andere pagina klik.

Ik heb het met deze site ook: kijk naar de laatste bijlage: deze gekke pagina zie ik als ik klik op "voorbeeld van berciht'!

Wat kan ik hier aan doen?
 

Bijlagen

  • AD.jpg
    AD.jpg
    234,4 KB · Weergaven: 27
  • BRUZZ.jpg
    BRUZZ.jpg
    537,9 KB · Weergaven: 26
  • HLN.jpg
    HLN.jpg
    294,7 KB · Weergaven: 24
  • VRT.jpg
    VRT.jpg
    242 KB · Weergaven: 24
  • Helpmij.jpg
    Helpmij.jpg
    366 KB · Weergaven: 31
Heb je in de browser de "zoom" gecontroleerd, of die op 100% staat?

Plaatje 1 lijkt erop dat de browser cache niet schoon is.
Wat gebeurt er als je op Ctrl + F5 drukt?
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Zoom staat op 100%, zoals het hoort.
Ik heb Google Chrome en heb de cache geledigd.
Als ik op Ctrl + F5 klik laadt de site.

Dat blijft helaas niet duren, even later als ik klik op eender welke pagina krijg ik weer dat uitvergroot uitgekleed beeld!
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien mist het stijlblad van de website steeds. Heb je al gekeken of het door een extensie komt? En wat voor internetverbinding heb je?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zeer zelden ook wel eens gehad en toen was F5 afdoende om heel lang (jaren) niet meer op te treden.
 
Het merk F5 ken ik niet, maar ik snap dat je met zo’n gitaar niet meer optreedt :d.
 
De downloads worden niet compleet. De binnengehaalde bestanden werden dus op het zelfde moment onderbroken.

Wees verdacht op netwerkfouten. Controleer onder meer of er in Apparaatbeheer geen uitroepteken staat bij de uitgeklapte netwerkcontrollers.

Doe schijf controle via Verkenner en het contextmenu van de schijf. Repareer alleen het bestandsysteem. Andere zaken repareren kan de schijf onbruikbaar maken.

Windows heeft een geheugen controle programma. Ik zou het virtueel geheugen eens uitschakelen en na opnieuw opstarten opnieuw instellen.

Er kan ongemerkt andere software draaien, zelfs iets dat vastgelopen taken heeft of ongewenste dingen aan het doen is zoals omleiden. Ik adviseer malware en spyware scans te doen. Het moment wanneer dit is opgetreden kan een aanwijzing zijn. Start de browser eens opnieuw. De browser heeft ook een veilige modus, dan worden extensies (add-ons) niet geladen. Het heet "incognito modus" dat zijn nieuwe tabbladen waar cookies en geschiedenis ook niet worden opgeslagen. Je krijgt een incognito tabblad met Ctrl + Shift + N en je start Chrome er compleet mee door een gekopieerde snelkoppeling op het bureaublad te zetten, met bij Eigenschappen en in het Doel veld deze parameter achter het pad: –incognito

Gebruik in ieder geval even geen VPN service.

Controleer of er (nog) een betrouwbare DNS server wordt gebruikt en vul de gegevens van Google in als het een onbekende DNS service is. Bij Jou netwerkverbindingen rechts klikken op de verbinding en Eigenschappen kiezen. In de lijst selecteren " Internet Protocol 4(TCP/IPv4)" en weer Eigenschappen. Hier moet staan een radio knop bij Automatisch een ip adres laten toewijzen en onderaan De volgende DNS server adressen gebruiken. Daar in het bovenste veld moet staan 8.8.8.8 en in de benedenste 8.8.4.4 dan regelt de Google DNS service de te nemen routes over het Internet en het vertalen van adressen.

Kan er een toets vast zitten of dat de muis toetsen niet goed zijn?
 
Wat bleek de oplossing te zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan