Ik krijg windows 7 niet tijdens het opstarten geinstalleerd !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney Rubble

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
50
Goedenavond,
Ik heb inmiddels 2 verschillende versie's windows 7 als iso op mijn harde schijf staan.
Een aparte Windows 7 partitie aangemaakt.
Allebei de iso's met Nero op een dvd gebrand.
De computer vanaf dvd laten opstarten en beide dvd's om de beurt laten opstarten.
Eerst krijg ik dan een scherm dat Windows bestanden enz kopieeert en daarna het schem, welkom bij Windows, dan komt er een mooi blauw windows scherm (waarschijnlijk van windows 7 dus ) en gebeurt er verder niets meer.
De dvd speler stopt en het windows scherm blijft in beeld maar er gebeurd niets meer.

De ene versie kan ik trouwens wel vanuit windows xp openen en een installatie doen, bij de andere versie zegt hij dat Try to install to the install media .
Waar gaat het hier verkeerd.
Met vriendelijke groeten,
Barney
 
Bij mijn 7022 versie had ie alles gekopieerd en gedaan (wat je krijgt bij het 1e dr in doen) en daarna moest ie opnieuw opstarten,gedaan maar toen kwam ik weer in het scherm voor installeren dus weer opnieuw opgestart dvd er uit gehaald en toen deed ie alles (installatie afronden) probeer is wat ik gedaan heb.

Jesse
 
hoi jesse, bedankt voor deze super snelle reactie.
ik stopo me dvd erin, laat de computer opstarten, dan komt windows 7 met een scherm en een balk waarin staat dat hij wat bestanden kopieeert
dan krijg ik het windows 7 logo ( in het midden die mooie kleuren ) en daarna een mooi blauw scherm, rechtsonderin zie ik mijn build versie, ik zie even mijn muis en een soort draai zandloper en daarna is alles volledig stil

zo te lezen wat jij al verder gekomen, ik kom dus niet in een keuze menu of wat dan ook, alleen het windows 7 logo met welkom, dan het blauwe scherm en daarna doet niets het nog, ook de dvd gaat uit ( geen activiteit meer in de lade dus )

Barney
 
Ik heb het zojuist nog is geprobeerd en schrijf nu precies op wat ik in beeld krijg.

Ik laat de iso dvd tijdens opstarten dus opstarten
dan krijg ik een zwart scherm met: Windows is Loading Files
Daarna een scherm met in het midden een logo en de melding: Starting Windows
Daarna een mooi blauw scherm en een muispijl en daarna gebeurt er niets meer.

wie weet wat er verkeerd gaat.
Vanuit windows zelf krijg ik dit beeld zodra de dvd wil openen ( zie bijlage )

groeten Barney
 

Bijlagen

  • snap.jpg
    snap.jpg
    12,3 KB · Weergaven: 49
Na veel gepuzzel kwam ik erachter dat het toch aan mijn dvd 's ligt.
Na de dvd lade verschillende malen opnieuw geopend en gesloten te hebben ( tijdens het blauwe scherm ) kwam toch eindelijk wel het installatie scherm in beeld.
Ik ga nu eerst de iso nog is op een goede dvd branden ( 2 speed ) en dan zal windows 7 zeker wel gaan installeren.

Bedankt voor je reactie's

Groeten Barney
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan