Ik loop achter! Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jorge123,

Ik ben geen hardwareman (ik heb hoogstens wel eens gekeken in een kast ;) ).
Maar ik ben toch gaan kijken op de site van Biostar USA.
Jouw moederbord M7NCD wordt omschreven als een instap-model, dus daar kan je volgens mij niet te veel zware "randapparaten" aanhangen.

PS: heb je de PC zelf gebouwd?

jerre21 zei:
mja er worden nog agp kaarten gemaakt, maar dat is wel een klein gamma.
:confused: de game's vragen altijd maar en meer.:confused:
ik heb gelezen dat ze een grafische kaart uitgevonden heben met 6 gb video geheugen maar die zijn nog in proef.

Tuurlijk!! En dan alle PCI-E kaarten met AGP slot!!! Niet te vergeten:confused:

Lange Pier zei:
Wie heeft jou dat wijsgemaakt?:confused: AGP was in het leven geroepen omdat de bandbreedte van pci niet voldoende was, nu is dat PCI-E, maar daar heb je geen slot voor, dus blijft AGP over, ik denk dat ze die PCI-E bedoelen, maar dat kan dus niet.

jorge123 zei:
Nee ik heb mijn pc niet zelf gebouwd.

Ben net langs een winkel gegaan:

http://pcessentials.be/DetailProduct.php?id=420

Maar daar staat PCI-express. Ik heb 3 PCI sloten dus, kan ik die daarop zetten dan?

Je kan toch wel lezen.:confused:

PCI is NIET hetzelfde als PCI-E, je kan een AGP kaart erin drukken, niet meer en wel minder.:D

BANDIT123 zei:
Ja hoor,dat klopt

Wat klopt?

Ja is idd duur hier precies ...
Welja wat doe je eraan?
Dus wat neem ik? ATI of Nvidia? ( pc winkel heeft nog niet teruggemailed)

Laatst bewerkt:
jorge123 zei:
Wat klopt?

Ja is idd duur hier precies ...
Welja wat doe je eraan?
Dus wat neem ik? ATI of Nvidia? ( pc winkel heeft nog niet teruggemailed)

Dat moet je natuurlijk zelf beslissen.:rolleyes:

Die ATI heeft wel een heatpipe, geen herrie van de ventilator, mooi ding.
Gebruikte vroegah altijd nVidia, tegenwoordig ATI, net even beter, volgens de kenners.

Mijn voorkeur gaat eiglk ook wel naar die ATI... kan ik weer een extra spel kopen ( DTM Race driver3 )
Maaruh kan mn moederbord/processor dat aan?
Ik ga nog afwachten voor die mail, en anders koop ik die ATI maar.

Iedereen al bedankt voor de hulp:thumb: :D

Laatst bewerkt:
256 mb met een geforce 6600 gt?? Dat is zelfs trager... Je bent beter af met een 128 mb omdat de snelheid van het geheugen hoger ligt dan de 256 mbversie. 256 is pas nuttig vanaf de 6800 gt. Btw: een videokaart van 6 giga maken is niet moeilijk hoor, maar wat heb je eraan als het extreem traag geheugen is dat je tog nooit kan volkrijgen. 512 mb bij de 1900 xt heeft pas nut, maar 6 giga??(btw: 6 giga lijkt me een raar getal: volgens mij zullen ze in de toekomst van 4 giga naar 8 gaan hoor.)

ik heb de msi nx6800gs en ik ben er zeer tevreden over!
die ondersteunt ook sli dus als ik achteraf nog kaartje wil bijsteken dan is dat geen probleem.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan