Ik maak op dit moment gebruik van de hotspot inlog gegevens van mijn moeder, ........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik maak op dit moment gebruik van de hotspot inlog gegevens van mijn moeder, ik heb op Firefox alles op niet onthouden staan, wel zo fijn. Echter omdat ik gratis van de hotspots van KPN kan gebruiken i.v.m. dat mijn moeder alles in één van KPN heeft, wil ik graag dat die gegevens wel onthouden blijven zodat ik niet telkens opnieuw moet inloggen.

Hoe kan ik dat op de laptop op onthouden zetten?

Meld je jezelf aan op een webpagina van KPN of via een Windows-venster? Misschien dat je een schermafdruk kan plaatsen.

Momenteel moet ik mij bij iedere opstart opnieuw aanmelden via de website die ik krijg aangeboden, ik werk via Firefox 38.0.5 waar ik alles niet op onthouden heb staan, dit i.v.m. mijn privacy die anders op de computer blijft staan.

Ik zoek een instelling hoe ik alleen de gebruikersnaam en wachtwoord kan onthouden.

Ook zou het handig zijn als ik voor bepaalde websites wel (semi) automatisch kan inloggen en anderen juist niet.

Zo ook bij bepaalde websites, de ene wel, de andere niet.

Nu is het letterlijk of of.

Het is zo dat je bij veel hotspots aanmeldt op een zogenaamde "AAA-server", KPN is daar geen uitzondering op. Ik zal niet precies gaan uitleggen wat een AAA-server is, maar meestal kun je de aanmeldgegevens alleen permanent opslaan via Windows-authenticatie.

Ik maak zelf gebruik van de hotspots van KPN op de stations, ik moet op de aanmeldpagina daarvan alleen aangeven dat ik akkoord ga met de voorwaarden. Ik kan eventueel aangeven dat ik langer aangemeld wil blijven, maar dat is dan ook wel het maximale.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan