Ik wil graag een nieuw systeem gaan bouwen en ik was dus eens aan het bekijken wat voor onderdelen ik nodig zou kunnen hebben.
Ik heb al een aantal dingen gevonden, alleen ik mis nog een moederbord en een processor. Ik ben er zelf nog niet uit of ik een AMD of Intel wil. Misschien weten jullie welke ik het best kan nemen, ik ben nogal op gaming gericht. Vooral spellen als Flight Simulator 2002 en meerdere van dat soort veeleisende spellen.
Deze onderdelen lijken me wel wat:
2x 512 mb geheugen, maar welke hangt natuurlijk af van moederbord en processor.
1x Geforce 4 ti 4600
2x Western Digital 120gb
1x Creative Audigy2 Plat.
1x Creative Inspire 6700
1x Iilyiama 19" pro 452
en dat is het geloof ik wel..
Als jullie op/af/aanmerkingen hebben hoor ik het graag. Voor de voeding wou ik graag zo'n Enermax, aan hoeveel watt moet ik dan denken of welk type?
Oh en die hardeschijf ruimte krijg ik wel vol, maak je daar maar niet druk om
Ik heb al een aantal dingen gevonden, alleen ik mis nog een moederbord en een processor. Ik ben er zelf nog niet uit of ik een AMD of Intel wil. Misschien weten jullie welke ik het best kan nemen, ik ben nogal op gaming gericht. Vooral spellen als Flight Simulator 2002 en meerdere van dat soort veeleisende spellen.
Deze onderdelen lijken me wel wat:
2x 512 mb geheugen, maar welke hangt natuurlijk af van moederbord en processor.
1x Geforce 4 ti 4600
2x Western Digital 120gb
1x Creative Audigy2 Plat.
1x Creative Inspire 6700
1x Iilyiama 19" pro 452
en dat is het geloof ik wel..
Als jullie op/af/aanmerkingen hebben hoor ik het graag. Voor de voeding wou ik graag zo'n Enermax, aan hoeveel watt moet ik dan denken of welk type?
Oh en die hardeschijf ruimte krijg ik wel vol, maak je daar maar niet druk om