ik mis tabladen bij eigenschappen voor beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

joost3

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
kan best dat het een virus is geweest want de pc was niet echt best, maar heb alles verwijdert aan virussen als het goed is alleen mis ik wel dingen
zoals dit

kan iemand mij helpem maat het zoeken van een oplossing

Laatst bewerkt:
ja en ja want ook als ik een achtergrond instel en opnieuw opstart is me achtergrond weer zwart

Lijkt er op dat er instellingen zijn veranderd in gpedit.msc als je 'n virus/spyware hebt gehad kunnen die de instellingen hebben veranderd.Ben je met administrator/beheerders-rechten ingelogd?

ja ik ben gewoon beheerder wat moet ik daarin veranderen dan ??
of kan het zo zijn dat het is verwijdert??

uitvoeren-gpedit.msc-Gebruikersconfiguratie-Beheersjablonen-Configuratiescherm-Beeldscherm

N.B.
Ben je met administrator/beheerders-rechten ingelogd?
Als je zo bent ingelogd kan 'n virus/spyware veranderen wat 'ie wil omdat hij dezelfde rechten heeft!

Laatst bewerkt:
nog ff dit
N.B.
Ben je met administrator/beheerders-rechten ingelogd?
Als je zo bent ingelogd kan 'n virus/spyware veranderen wat 'ie wil omdat hij dezelfde rechten heeft!

moet ik dus eigenlijk een 2e acc die niet beheerder is zodat het niet meer kan gebeuren ???

Ja is wel aan te bevelen,1e account met beheerdersrechten 2e account met beperkte rechten,of gastaccount (nog minder rechten)
Zelf heb ik ook 'n 2e pc met 2 accounts(zit m'n vrouw op)
Op m'n eigen pc niet(te lastig) maar wel een goed BU programma enz. image terugzetten 5 min.

ik probeerde het ook op een andere pc maar daar kon ik gpedit.msc niet vinden hoe kan dat ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan