ik moet en zal mijn pc ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sten007

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
ik zat te denken om mn pc wa te verbeteren kan iemand mij hiermee helpen
ik wil hem gebruiken voor te gamen en internet mijn msn is stenraemakers007@hotmail.com

de info van mn aude pc:
amd sempron 2800+
voltage 1432v
1607,4 mhz
bus speed 200.9 mhz
ht link 803.7 mhz
chipset nvida nforce 6100
memory ddr 512mb (single)

Hoi,

Het gamen hangt niet alleen van de processor af maar ook van je videokaart etc.
Om te beginnen is het geheugen wat weinig.
En weet niet welke games je wil spelen maar de nieuwste gaat denk ik niet lukken.

Modag

In mijn ogen is het upgraden van je pc van enkele onderdelen nutteloos.
Je zal wel wat verschil merken, maar verwacht niet ineens de nieuwere games te gaan draaien.

Wanneer je upgrade, kies je voor een nieuw moederbord, geheugen, Processor, videokaart en een voeding.

Wat is je budget en mbt gamen, over welk(e) spel(len) heb je het dan?

Mvg Patrick

ik heb een budget van €1200 maar ik wil gewoon wete wat ik moet verandere om een betere pc te krijge om goede games te kunne spele:thumb:

Ohhh, voor €1200,-- wil ik me wel eens gaan uitleven voor je.
Eerst een hapje eten.

kan gewoon iemand mij vertellen wat ik moet veranderen alvast bedankt :cool:

Ik zou er niks aan veranderen maar gewoon gelijk een nieuw systeem bouwen want als je hier alles aan gaat veranderen ben je haast duurder uit.zou handig zijn tog even je moederbord te vermelden dan kan ik je wel wat advies geven als je geen nieuwe wilt samenstellen.

Laatst bewerkt:
oke ik kom morge wel terug dan zie ik het dan wel maar hoe moet ik zien wat voor moederbord ik heb:cool:

haroet hoe kan ik met da progamma dan zien wa ik allemaal heb videokaart etc.
In Everest ga je naar:
computer > overzicht.

Laatst bewerkt:
Gewoon openen links kun je kiezen wat je wil, daar is tog niks moeilijks aan? Bij directx video staat bijvoorbeeld mijn videokaart en onder motherboard mijn moederbord naam en specs enz. enz.

Laatst bewerkt:
maar wa moet ik nu in mn pc veranderen?
hier de info nog een keer
C:\Users\Ramaekers\Desktop\Naamloosm.jpg
open die site:cool:

Site klopt niet,,Alleen jij kunt deze site openen omdat dit een HTML document is die wijst naar jou hardeschijf. Kopieer maar even wat er staat en plaats dat maar in een post.

Selecteer even wat jij mij wou zien en dan rechtermuisknop en coppy plak dat vervolgens hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan