Ik wilde Second Life in het verleden ook op een pc installeren maar dit spel vereist bijvoorbeeld zeer veel RAM geheugen.
512 MB is verplicht en 2048 MB is zelfs aan te raden!
Veel laptops (en zeker van enkele jaren oud) komen niet verder dan 1024 MB.
Ik weet niet hoeveel ram jouw laptop heeft maar onder de 512 zul je een nieuwe moeten kopen of het op een andere pc installeren.
In een laptop kan je tegen geringe kosten namelijk niks laten vervangen, dat is allemaal moeilijk en als het al kan peperduur.
Over de videokaart gesproken: volgens mij heb je als je een simpele onboard kaart hebt (bijvoorbeeld SiS) geen echte drivers.
Dan kan je het spel dus ook niet spelen: alleen ATI en NVidia beschikken hier tegenwoordig over.
Oké...
Mijn laptop heb ik gekocht in december, 2 en half jaar terug, en tot nu toe is die niet traag of langdurend met internet etc.
en Second Life staat er sinds toen ook al op en op laptop doet ie het perfect,
maar misschien is er dus iets mis gegaan toen ik mijn pc zelf uitleende aan die kennis.
Die heeft 3 kids en oudste heeft toen eens iets geinstaleerd toen en toen mijn pc weer terug naar mij ging,
was alles netjes en verzorgd achtergelaten op de pc (dingen weer verwijderd die ze er toen zelf op deed, zo was ze dan wel weer)
En dat er ergens toen wat mis ging, lijkt mij, want daarvoor ging Second Life ook perfect op de pc, niks trager of sloom.
Maar pc is nu al bijna 5 of 6 jaar oud en werkt nog perfect verder...
En als het iets met "video card driver" aangeeft, neem ik aan dat ie opnieuw geinstaleerd moet worden, zo iets stond er (engels)...