Ik spreek geen Frans, graag hulp

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over smaak zullen we niet hebben, ik zal proberen je te helpen met de inhoud van de site die je voor je hebt...

Je moet eerst even jezelf registeren: hier

Ajouter au panier houdt in dat je het in je wagentje stopt.
Ajouter à ma selection is voor lidmaatschappen oid, en bestel je niet direct ( je geeft daar dus niet aan dat je iets wilt kopen )

Au panier lijkt mij het handigste... Vervolgens kijk je of het klopt dat je er 1 wil en klik je op valider votre commande ( Gele grote knop ) Log daar in, omdat ik niet geregistreed ben, weet ik niet wat na dat scherm komt, meldt je even wanneer je daar aangekomen bent...

reactie

Welke velden bij registreren?

Ik zou gaan voor de eerste drie: emaildres, achternaam, voornaam.
Daaronder kan je je kortingspasnummer invullen ( heb je niet, open laten dus )
Geb datum is niet verplicht, mag wel..
Onderste scherm geeft aan in welke stad je het meeste de FNAC winkel bezoekt ( FNAC is een soort winkel a la FRS (Free Record Shop ) maar dan vele malen groter en verkopen ook andere dan muziekproducten )

Dan, rechts een password kiezen van tenminste 4 karakters lang en dan eronder nóg een keer.
Dááronder kiezen voor Non ( tenzijn je [wel] reclame van FNAC wilt ontvangen via de mail.. )

Klikken op POURSUIVRE, dat gelijkstaat aan ""continue"

Let erop dat alle dingen met een asterix * ingevuld zijn, die zijn namelijk verplicht...

Ik hoor het weer...

Ik heb even een spookaccount aangemaakt, en kom nu bij het adressen scherm ( huis~ etc ) ik loop het even door op evt lastige dingen

**Land is uiteraard Pays-Bas

Nom* : Achternaam
Prénom* : voor
Société : leeglaten
Adresse* : Straatnaam plus nummer
Adresse (suite) : leeg
Adresse (suite) : leeg
Code postal* : postcode, met letters zonder stad
Ville* : stad
Etat : leeglaten
Téléphone fixe : thuisnummer, zou ik leeglaten, niet verplicht namelijk plus kans op Franse telefoonenquetes... :)
EMail : logisch

Laatst bewerkt:
reactie

Ik ben een man, dus welke van de 3 knopjes?

reactie

Ik krijg de volgende mededeling: Cette adresse e-mail est déjà utilisée. (ik heb dit email adres opgegeven: ster100@gmail.com)

reactie

Ik heb nu een ander email adres gegeven en dat gaat wel. Tot zo

Ah ok, de melding hield in dat het adres al in gebruik was ( deja = al )...

Ik ben ff een half uurtje weg, kijk voor redelijke vertalingen eens op

world.altavista.com.....

Laatst bewerkt:
#http://www.fnac.com/help/A07-1.asp?...-D6AD-4D6C-5CF8F3A289AF&TTL=150520051648#mode

Het lijkt erop dat je alleen met een creditcard aankopen kan doen.. Ik heb nu even geen tijd om alles compleet na te lezen en te vertalen ( leer alleen Frans op school, ben er redelijk goed in, maar geen nativespeaker oid. Ik ga vanavond alles na lezen, en kijken of hoe je moet betalen. Het verlossende antwoord duurt dus nog even, je kan kijken of je ondertussen wat wijzer wordt dmv de vertaalsite in combinatie met de link hierboven..

Blue-one

reactie

Ik heb ondertussen ook wat uitgezocht en ik denk dat betaling een probleem is. Vreemd voor zo een internationale site. Je zou toch zeggen dat men het geld op hun rekening stort en dan kunnen ze het product leveren. Via internet bankieren (in mijn geval mijnpostbank.nl) zou het razend snel bij die FNAC binnen kunnen zijn. Als ik een Nederlandse winkel zou vinden had ik het wel daar gekocht.
p.s. Ik ben om ongeveer 24.00 uur weer op het forum.

Laatst bewerkt:
Selon-moi, vous doivez payer avec un creditcard..
Volgens mij moet u betalen met een creditcard, ik vind namelijk nergens terug te lezen dat direct geld overmaken op een rekeningnummer ( laat staan internetbankieren ) een betaalmogelijkheid is.
Creditkaarten zoals gezegd zijn optie, net als een cheque uit schrijven.... Er zit echter een hele rits eisen aan het gebruik van een cheque: de belangrijktste komt neer op het feit dat de som 140€ of meer moet zijn..
En die 18,99 is dat net niet... Je kan bij de cheque ( mocht je het doen op een of andere wijze ) een geprinte versie van je bestellingsformulier doen, en dat dan opsturen naar een adres, en pas als dat binnen is begint de bestelling ( dáár..)

Ik weet niet hoe het allemaal werkt in de grotemensenwereld met internetbankieren,creditkaarten,bankpassen,Maestro en Cirrus, maar de eisen qua betalen zijn dus vrij duidelijk ( niet erg gemakkelijk, dat geef ik toe )

Niemand in de omgeving/familie/buurt met een creditkaart ?
Een andere oplossing, behalve een andere site, kan ik ook niet aanbieden..

reactie

Toch zeer bedankt voor uw begeleiding, succes verder

Graag gedaan hoor, ik lees Frans meestal in een handomdraai ( behalve de kleine lettertjes...)
Wees welkom, en uiteraard succes met een eventueel alternatief...

p.s. zeg maar jij tegen de u uit 1987

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan