ik vraag me af is het mogelijk een auto radio op een voeding aantesluiten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboy1997

Banned
Lid geworden
4 mrt 2011
Berichten
9
ik vraag me af is het mogelijk een auto radio op een voeding aantesluiten ?:confused:
alvast bedankt :thumb:
 
Lijkt mij van niet. Probeer het en je zal er al snel achterkomen of het gaat.
 
Natuurlijk!
Wel 12V gebruiken, de rest ben je niet nodig. Ik heb het vaak genoeg gezien bij ''Bierkrat Radio's''.
 
is het wel of niet mogelijk want de eene zeg kan niet en de andre kan wel
 
het kan inderdaad prima, ik gebruikt me trein trafo altijd :D
maar soms dan valt de radio uit als de voeding niet genoeg vermogen heeft dan kan de radio uitvallen bij verhoogde volume's maar met een goede voeding lijkt me dit geen probleem
 
het kan inderdaad prima, ik gebruikt me trein trafo altijd :D
maar soms dan valt de radio uit als de voeding niet genoeg vermogen heeft dan kan de radio uitvallen bij verhoogde volume's maar met een goede voeding lijkt me dit geen probleem

welke voeding is dan wel beter atx of een at
:thumb:
 
ik heb de auto radio aan gesloten op de voeding rode draad met de gele(=+12v)van de voeding
en de zwarte op de zwarte draad=Ground van de voeding
en de gele ook op de gele van de voeding
maar de vraag is ik krijg de voeding niet aan ik klik op de aan knop maar hij gaat niet aan
 
ooh
nee, je moet em op de rail aansluiten: de molex stekkers, en dan pin 13 en pin 14 kortsluiten om de psu te starten
de groene op een van de zwarten, kijk in vorige link
 
tja, dan zul je toch voor een accu moeten gaan zoeken, je zou ook een paar aa batterijen kunnen gebruiken, de aansluitingen op mijn autoradio kennen ook een geel draadje met op de label 12+ constant memory
 
en hoeveel aa batterijen moet ik gebruiken zal 10 stuks genoeg zijn(oplaadbaar)
 
een is 1,5 volt dus 12:1,5 = 8 aa batterijen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan