Ik weet het niet meer Software R4I gold V1.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandy1205

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Lieve mensen,

Ik ben nu al 5 dagen bezig met het downloaden en installeren van de software voor de R4i gold 1.4 card....

Ik heb netjes alle stappen gevolgt, eerst geformateerd, en daarna dit gedaan

http://www.r4igold-dsi.nl/r4i-gold-software.html

en op mijn kaartje gezet....

maar als ik dan mijn ds lite aan zet blijven mijn beeldschermen wit..... ik weet het niet meer hoor....

Wie kan mij stap voor stap uitleggen wat ik dan precies moet downloaden (misschien mis ik wel wat) en hoe ik het precies er op moet zetten....

Mijn dochtertje baalt als een stekker dat ze al een week niet kan spelen.... Help....

dank jullie wel.

groetjes
sandy

Hoe heb je dat kaartje geformatteerd, en wat is de opslagcapaciteit van dat kaartje?
In principe zal je het kaartje als FAT32 en NIET als NTFS moeten formatteren. Bedenk ook even dat je met FAT32 geen bestanden groter dan 4GBkan lezen (maar voor een DSi is dat ook niet waarschijnlijk)

Volg even deze stappen http://www.r4igold-dsi.nl/r4i-gold-installatie.html voor de installatie.

Verander NIETS aan de bestanden die nu op het kaartje staan, dus niet in een mapje zetten ofzo, gewoon laten staan. Backups van games zet je ook gewoon zonder ze in een mapje te zetten, op het kaartje. Ziet er een beetje rommelig uit, maar zo werkt het systeem nou eenmaal.

Hai,

het is een 2g kaartje en het formateren heb ik via sd formatter panasonic gedaan....

ik heb precies gedaan wat er staat, maar nog steeds witte schermen.... ik weet het niet meer:confused:

ook al eens een SD kaartje geprobeerd? Werkt die R4 kaart wel in een andere DSi?
Formatteren kan (ook) gewoon in direct in Windows. Stop het kaartje in een microSD-adapter in je kaarlezer, zoek hem op in verkenner, rechts klikken, formatteren als FAT32. (oh, en niet kiezen voor "snel" formatteren, want dat is feitelijk alleen data deleten. Je wilt een "echte" format doen.)

Ik ben nu al 5 dagen bezig met het downloaden en installeren van de software voor de R4i gold 1.4 card....
...
Mijn dochtertje baalt als een stekker dat ze al een week niet kan spelen....

Dit verbaast mij telkens weer. Ik heb al vele gelijkaardige berichtjes over de R4 card langs zien komen...
IK zou als ik een kaartje had gekocht en de kaart of de software werkt niet, bij de verkoper aan de bel trekken!
Dat is toch degene die mij een niet-werkend product heeft verkocht! Of zie ik dat nou helemaal verkeerd!?

En in het verlengde: Stel dat ik ook een dergelijk product zou verkopen, is lekker makkelijk! Geen klagende klanten, want die struinen toch wel de fora af op zoek naar (niet-werkende) oplossingen. Gouden business toch?
Slimme jongens, daar bij R4i-gold. Misschien hebben ze daar hun naam vandaan? ;)

Of zie ik het weer helemaal verkeerd?

En ten slotte: heb je dan maar 1 (een) card voor je dochter's nintendo? (?)

Zal ik ook wel weer helemaal verkeerd zien...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan