M
marionb
Hallo allemaal,
Ik zit met de handen in het haar. Ik weet niet zoveel van computers. Iemand gaf me de tip mijn probleem hier voor te leggen.
We hebben begin dit jaar een ADSL- aansluiting gehad. Het probleem was toen dat met het downloaden van grote bestanden de verbinding na ca. 15 - 20 minuten verbrak. Alleen met dowloaden. Met surfen geen probleem. Niemand kon toen helpen. Dus steeds downloaden en de computer of het modem opnieuw opstarten.
Toen ging de voeding kapot. Nadat de voeding was vernieuwd liep alles als een trein.
Na een paar maanden moesten we een nieuwe ADSL- aansluiting.
Weer hetzelfde probleem. Er is verder niets veranderd.
Zelfde modem, zelfde computer. zelde huis.
We hebben een Alcatel 510 ethernetmodem.
Ik heb volgens mij geen firewall aanstaan.
Er zit maar 1 computer aan het modem
Provider Wanadoo.
Ik begrijp ook uit sommige programma's dat ik een nat.probleem heb.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes marion
Ik zit met de handen in het haar. Ik weet niet zoveel van computers. Iemand gaf me de tip mijn probleem hier voor te leggen.
We hebben begin dit jaar een ADSL- aansluiting gehad. Het probleem was toen dat met het downloaden van grote bestanden de verbinding na ca. 15 - 20 minuten verbrak. Alleen met dowloaden. Met surfen geen probleem. Niemand kon toen helpen. Dus steeds downloaden en de computer of het modem opnieuw opstarten.
Toen ging de voeding kapot. Nadat de voeding was vernieuwd liep alles als een trein.
Na een paar maanden moesten we een nieuwe ADSL- aansluiting.
Weer hetzelfde probleem. Er is verder niets veranderd.
Zelfde modem, zelfde computer. zelde huis.
We hebben een Alcatel 510 ethernetmodem.
Ik heb volgens mij geen firewall aanstaan.
Er zit maar 1 computer aan het modem
Provider Wanadoo.
Ik begrijp ook uit sommige programma's dat ik een nat.probleem heb.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes marion