ik weet het niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marionb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door marionb
Zal ik dan de andere poorten 6881 - 6999 ook openzetten?
Moet dat dan ook met tcp en udp en kan dat tegelijk?


gr. Marion

Als je ze niet openzet dan gaat het nooit werken.Je moet even uitzoeken of ze tcp of udp zijn maar dat zal wel ergens op een site van dat programma staan.
Vraag anders even je broer ? je te helpen,of is dit een solo actie ?!
 
Ja, dit is een solo actie. Ik heb geen broer. Wel een zoon en die heeft hier geen intresse voor.

Ik heb even op google gekeken en heb begrepen dat poort 6882 tcp voor azureus open moet.
Heb ik gedaan en wacht nu af.


gr. Marion
 
Zo te lezen ben je al goed op weg geholpen, Hier heb je nog wat info over bittorent.
Kijk ook eens bij downloaden van achter een NAT met de speedtouch.

groetjes speedtouch
 
Bedankt voor die informatie.

Ik ben inderdaad al heel goed op weg geholpen. En alles al geprobeerd. Alleen verbreekt nog steeds de verbinding.
Misschien komen we daar ook nog uit.


gr. Marion
 
Probeer het eens met AlwaysONline.

Download

ps. ik weet niet of dit een freeware of shareware progje is, maar probeer het eens.

groetjes speedtouch
 
Jammer, maar dat helpt ook niet.

Misschien moet ik de computer maar weer eens wegbrengen. Of zijn er nog andere suggesties.

gr marion
 
Je weet maar nooit...

Ik had bij een vriendin een verbindingsprobleem (weliswaar ook met emailen en internet) heb haar Provider gebeld, die stelde voor:
haal de stroom eens van de modem af.
Gewoon stekkertjes eruit trekken dus.
Daarna weer erin doen.
Hielp!

Je weet maar nooit!

Groeten
Marja
 
@ Marion.

Toeval of niet, ik heb hetzelfde probleem met het verbreken van de verbinding.
Nooit problemen mee gehad, het probleem is begonnen na het installeren van een nieuwe versie van Nod32 antivirus.
Nod32 verwijderd, en de verbinding blijft weer open voor de downloads.
De test heb ik op 2 verschillende pc's uitgevoerd.

Ik weet niet welke virusscanner bij jou is geinstalleerd, maar verwijder deze via configuratie > software, en maak dan tijdelijk gebruik van een andere scanner.

succes ik hoor het resultaat nog wel.

Groetjes speedtouch
 
Ik heb Norton, maar die heb ik een keer gedeinstalleerd.
Dat hielp toen niet.
Maar toch bedankt.


Groetjes marion
 
Ik heb het geinstalleerd.
De verbinding verbreekt nog steeds.
Alleen installeren is voldoende?

gr.Marion
 
Misschien heeft het er mee te maken.
Ik heb iets op de computer ontdekt en weet niet of dat al eerder was. Misschien hoort het zo.
Bij netwerkverbindingen staan 3 iconen 1 onder internet-gateway en 2 onder lan- of snelle internetverbinding.
Onder gateway staat een icoon hier staat het volgende:
internet-verbinding
de verbinding verbroken
internet-verbinding
Als ik op verbinden druk gebeurt er verder niets.
Hoort dit zo?

gr.Marion
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan