Ik weet niet of mijn voeding goed is voor 9600GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erzincanli24

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Berichten
50
Hallo,

Ik hed even een probleem

ik heb een voeding van250Watt Max
input : 220-240~/3.15A 50HZ
Output: 250W Max
+5V = 15A
+12V = 15A
+5VSB = 2A
+3.3V= 20A
-12V=0.5A
nou vraag ik me af of een XFX Geforce 9600GT 512MB PCI het wel aan kan

ik had naar klantenservice gebeld en die zei dat ik in mijn voeding een blokje moest hebben nou ik wist niet wat dat was en hing ik op mijn vader kwam ltr thuis en hij zei dat ik het wel had hij zei dat er een soort gat in mijn voeding zit met een aantal draden


die vrouw had het over dat ik dus een blokje in mij voeding zat waarmee ik dus extra wattage of voltage naar mijn moederbord of naar mijn videokaart kon overbrengen

en ik wil eigenlijk niet mijn voeding veranderen want hij is super stil

iemand een enig idee of het lukt en wat ik dus met dat voeding blokje moet doen??
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik hed even een probleem

ik heb een voeding van250Watt Max
input : 220-240~/3.15A 50HZ
Output: 250W Max
+5V = 15A
+12V = 15A
+5VSB = 2A
+3.3V= 20A
-12V=0.5A
nou vraag ik me af of een XFX Geforce 9600GT 512MB PCI het wel aan kan

ik had naar klantenservice gebeld en die zei dat ik in mijn voeding een blokje moest hebben nou ik wist niet wat dat was en hing ik op mijn vader kwam ltr thuis en hij zei dat ik het wel had hij zei dat er een soort gat in mijn voeding zit met een aantal draden


die vrouw had het over dat ik dus een blokje in die videokaart moest stoppen maar dat stuk snap ik dus niet

en ik wil eigenlijk niet mijn voeding veranderen want hij is super stil

iemand een enig idee of het lukt en wat ik dus met dat voeding blokje moet doen??
Ik denk dat ze de voedingsstekker bedoelen die in je videokaart moet.
250W is sowieso een krappe voeding, maar zeker voor een game-videokaart.

Ik ben dus bang dat het niet gaat werken. (eigenlijk weet ik het wel bijna zeker)
 
hoeveel wattage of voltage heeft het videokaart zelf nodig??

en wat voor een voeding raad je me aan moet wel eenredelijk prijs iets onder de €50,- ofzo?!
 
Laatst bewerkt:
Als je even naar de site van XFX gaat, dan zie je daar met 6 muisklikken dat 400 watt minimaal is.

1. products
2. graphic cards
3. 9600 series
4. 9600 GT
5. klik op het groene gedeelte van de bovenste 9600 GT en kllik er daarna nog een keer op.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Waar bestaat je pc uit processor etc. want ik ben bang dat dit niet gaat lukken.

Modag
 
Acer Aspire t180

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+
2.11 GHz
Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)
 
Prijzen (A-merken) zijn inmiddels al weer veranderd zie ik hierboven, kolen-olie zijn verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan