ik weet niet welke

• Onderwerp starter Onderwerp starter gdus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
is er iemand die antwoord kan geven op mijn laatste vraag
ik zou hier enorm mee zijn geholpen
alvast hartelijk dank

Hoi

Iedere AGP kaar|(8x4x) gaat daar op passen....Wel een wat van een oudere generatie.Een 3850agp gaat niet werken ivm de voeding
Had u zelf nog een idee dan voor een kaart?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Je hebt zo ongeveer het meest beroerde mobo dat ik ken.

Maakt verder niet uit: als je hier: http://www.pcchips.com.tw/PCCWebSite/pcc_index.aspx?MenuID=0&LanID=2 de juiste gegevens in trommelt kun je zien wat er op je mobo mogelijk is.

Zit er een AGP-slot op ?

Zo ja, kies dan een van de goedkopere kaartjes, bijv.: Radeon 9200SE 128MB (Passief gekoeld) € 17,50, anders zit je ook nog aan een nieuwe voeding.

Welgemeend advies: verder geen kosten meer maken aan die PC !

Evt. heb ik voor weinig geld nog een Compaq Presario staan met een Asus-graka, waar je nog wat langer mee vooruit kunt.

Greetz,

Harry,

Verder ga ik wel met het verhaal van Harry mee.Een kaart van een oude generatie zal voldoen.Idd niet teveel uitgeven.Een kaart op agp gebied die nu ook niet teveel meer mag kosten(marktplaats)zou een amd/ati 1650pro agp zijn.

zou je kunnen aanlopen tegen een 9600xt of 9800 pro voor weinig dan is dat al ruim voldoende

Laatst bewerkt:
Hoi !

@Frank, met alle respect:

@TS meldt in een paar posten terug dat hij een PC-Chips mobo heeft ?

Hoe kom jij dan bij een ABIT ?

Greetz,

Harry.

****....

Ja sorry.ik kwam op de k7 uit....
ik heb nog wel een link open staan en verder aan het kijken.
Ik zal het gelijk even aanpassen.
thanks Harry...

Hoi !

Oke, hoor

K7 slaat op de AMD Athlon XP/Duron generatie, dus merendeels z.g. socket A.

Greetz,

Harry.

http://www.pcchips.com.tw/PCCWebSit...D=1&DetailName=Specification&MenuID=7&LanID=2

zou dit hem zijn dan?dit is wat ik krijg op k7 melding op jou gelinkte site
Althans wel van die serie.Na wat verder gekeken te hebben kom ik als k7 melding en dan pcchips de m825 serie tegen.
Allen met een agp4x slot

Dan vergeet mijn verhaal van een 1650 9600 etc en ga voor de oplossing van Harrysnor.Vraag is dan nog wel of die kaart(ondanks zijn meerder mb's)ondersteunt wordt door de game.

Mijn excuses

Laatst bewerkt:
het volgende moederboard zit in de pc
http://www0.dealtime.com/xPF-PC-Chi...lon-Athlon-XP-Duron-Sempron-embedded-graphics
is dit echt zo'n slechte of valt het mee
er worden alleen maar spelletjes opgedaan en verder niet veel....
allee zoals ik al aangaf kan de videokaart het spel niet aan en wil ik voor zo min mogelijk geld een ander vandaar mijn vraag welke ik als voordeligste keus kon toepassen.
als ik het goed heb begrepen moet het een AGP uitvoering zijn van 128MB dus ga ik hier maar naar op zoek

allemaal hartelijk dank voor het meedenken
groeten gdus:thumb:

Hoi !

Het was ons weer een genoegen !

Greetz,

Harry.

Okidoki

succes:thumb:
Vergewis u er wel van dat een kaart die u kopen gaat door de game ondersteundt wordt.Kijk daarvoor bij de eisen van de game...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan