Ik wil anoniemer mij MSN 6.2 gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb dus MSN wessenger 6.2

Deze wil ik anoniemer gebruiken.

Momenteel als ik em opstart komt mijn emailadres in beeld....dat wil ik niet meer.

Dan als ik een ander adres wil intypen krijg ik aanmelden als....en komt er een popupje met een schuifje waarop alle emailadressen staan die gebruikt zijn om aan te melden...die wil ik kwijt!

Kan iemand mij vertellen hoe dat ingesteld moet worden?

Dacht het gevonden te hebben...lezen enzo in bladen, bepaalde zaken aangepast...maar helaas, dus niet!
Had nog geen tijd om het jullie te laten weten.

Je bent niet alleen...

Dat probleem heb ik dus ook. Heb alle middelen die in dit forum worden besproken al uitgeprobeerd. Het probleem blijft. KAN IEMAND ONS HELPEN!?

DIT WERKT (maar heeft ook zijn nadelen....)

Inmiddels nog het één en ander geprobeerd, en een oplossing gevonden die (bij mij althans) werkt:

JE MAIL NIET MEER IN JE POSTVAK IN BINNEN LATEN KOMEN

maak een nieuwe map ('mijn post in' of zo) en stel een filter in zodat alle mail naar je 'mijn post in' gaat. (bijv. door op te geven dat onderwerp niet 'hotjeknar' of ander onzinwoord mag bevatten).

Mail van MSN/hotmail zelf komt altijd in je postvak in, maar die krijg je niet zo vaak

:8-0: Op de een of andere manier onthoudt XP je oude gegevens een tijdje, dus het duurt even (1-2 dagen!) voor je de meldingen kwijt bent, zelfs als je je mail leest of weggooit....

Omdat je postvak in leeg blijft (en daar wordt naar gekeken) krijg je ook geen melding meer bij je gebruikersnaam op het inlogscherm.

:( Nadeel: Ook bij het inloggen op MSN krijg je niet meer de melding 'U heeft # nieuwe berichten in het postvak in' Je moet dus zelf op msn-icoontje klikken, naar postvak in (is leeg), en dan zie je in je rijtje mappen wel of er nog ongelezen mail is....

Als je mail ontvangt terwijl aangemeld bent op msn, krijg je wel nog een popupje uit de taakbalk dat je nieuwe mail hebt ontvangen!

Voor zover ik het begrepen heb, is het dus nog niet opgelost.

Als eerste moet je verborgen bestanden en mappen zichtbaar maken bij mapopties, weergave.
Dan ga je naar:
C:\Documents and Settings\Account naam \Application
Data\Microsoft\Credentials

De map Credendials kun je geheel leeg maken of verwijderen, die wordt later weer aangemaakt.
Het kan zijn dat je moet herstarten, maar dan zijn dus al die ingetypte namen verdwenen.

( Voor de duidelijkheid, het gaat dus om de inlognamen en niet om de contactpersonen)

Sorry. Dacht dat dit ook over het weergeven van email-adressen in het inlogscherm voor useraccounts van XP ging.

OK. Dit is dus een ander probleem. Maar dit is ook maar een tijdelijke oplossing, want na verwijderen van de map credentials, komt, na een keer aanmelden, de tweede keer je vorige inlog weer in het scherm te staan.

Hoe voorkom je /schakel je uit dat MSN je inlognamen bewaart? (dus niet weggooien wat er tot nu toe bewaard is).

Niet weer he jongens :(:(.

Dit probleem is al zoo vaak langsgeweest en er is nog steeds geen werkende oplossing voor. In die topic die er toen over liep heb ik 5/6 dingen achter elkaar gezet. Voor de een was de eerste meteen goed, de ander kon na alle 6 nog steeds naar zn schermpje aankijken.

Ik heb nog een .reg of een .vbs ofzo die je kan draaien en daarmee de lijst misschien kan legen.

De topic zal ik even zoeken; ben bang dat ie er niet meer is.

Zie bestand in de bijlage.

Het kan zijn dat je antivirus een melding geeft. Gewoon negeren en het script in het geheel toestaan.

Topic nog niet gevonden btw...

Bijlagen

Ook dit bestand kan helpen.
Zie bijlage.

Met Vbulletin 3 kan je teminste meerdere bijlagen in één post stoppen.

Verder kun je dit proberen:
start
uitvoeren
control userpasswords2
<enter>
wachtwoordbeheer
wissen in dat lijstje

Bijlagen

LEES DIT TOPIC:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=71074&highlight=lijst

===========

Ga naar
-->start
-->configuratiescherm
-->Prestaties en Onderhoud
-->Systeembeheer
-->Lokaal beveiligingsbeleid
-->Lokaal beleid
-->Beveiligingsopties

en in de lijst die in het rechtervenster verschijnt zoek je naar
Network Acces (netwerk toegang?): Do not allow storage of credentials or .NET passports for network authentication

* Dubbelklik hierop en selecteer dan enabled
--------------------------------------------------

http://www.mess.be/_downloads/disablenetcreds.reg

Daar vind je een bestand dat een registerwijziging aanbrengt.
Als je het registerbestand hebt gedownload, dubbelklikken en op JA om het registerbestand toe te passen.
Nu worden de namen niet langer onthouden.
----------------------------------------------------

En doe deze ook meteen even: http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?s=&attachmentid=15658
Een eventuele virusscanner kan melding geven van een script, gewoon geheel toestaan.

En als die nu nog niet weg is en weg blijft...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan