ik wil diablo3 kunnen spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brouwhuis

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2012
mijn vraag is t volgende: ik heb een standaard dell inspirion 545 met integrated videokaart. deze is unsupported bij diablo, en steam spelletjes kan ik ook al niet aan. welke videokaart is goed om dit wel te kunnen ik heb n budget van ong. 100 euries

ja pc kan t wel aan, alleen die geintegreerde kaart is rommel, die kan nog net spelletjes als WoW of LoL aan

eh nee das geen kaart dan kun je het nog maar net op low spelen
pak het dan goed aan een koop een GTX550 of HD7770 ofzo dan kun je nog redenlijk op medium spelen

echter moet je dan wel rekening houden op je voeding deze moet wel 500watts kunnen leveren

klikerdeklik
deze voldoet tenminste kun je degenlijk me gamen de rest van je pc is nog prima zat

Laatst bewerkt:
@firestorm
ik heb gekozen voor die videokaart vanwege dat de meeste dell pc's geen 500 watt voeding hebben waardoor dat ze snellere videokaarten niet aan kunnen.

mm 300 wat gaat niet genoeg zijn.

ik zou eventueel de sapphire 7850 aanraden (moest dat nog kunnen) deze verbruikt max 300 wat dus das al je volledige voeding.

Een 7850(oc) gebruikt geen 300watt zelf maar 150 op max load..
Connector 1 x 6-pin (PCie)
Max. verbruik ca. 150 Watt (bij volledige belasting)

Die 300 zou voor totaal systeem zijn. Om dan met een 300watts voeding te zitten is krap aan en kan je beter niet riskeren.

euh die 7850 ligt wel weer 100 euro boven mn budget. en mn desktop was 300nogwat euro, dan zou ik er een kaart instoppen van 2/3 de aanschafprijs

als jij je budget met 50 euro kan verhogen dan heb jij een 500watts voeding en een degelijke videokaart

en maakt t dan nog uit wat voor voeding? of zijn die universeel in te bouwen?

Het moet een ATX voeding zijn , volgens mij is 90 % van alle voedingen atx dus het kan niet missen

Club 3D Radeon HD 7770 GHz Edition
Cooler Master GX Lite 500W

**** is besteld, thnxs all. als er nog problemen kom meld ik me wel weer haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan