Ik wil een digitale handtekening automatisch invoegen bij een nieuw e-mailbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo mensen,

Ik heb even een makkelijke vraag maar als ik het antwoord krijg ben ik zeer dankbaar. Ik weet hoe ik in Outlook 2003 een digitale handtekening plaats. Doe ik door bij nieuw e-mailbericht naar de knop handtekeningen te gaan en dan een nieuwe te maken. Nu wil de handtekening automatisch onder aan het mail bericht hebben. Dus ook al als ik op nieuw e-mailbericht klik. Hoe doe ik dat?

Met vriendelijke groet,

grid

:)

Laatst bewerkt:
Door bij extra->opties->opstellen (of onderhoud) een standaard handtekening aan te maken.
succes.

Sorry. Ik vergis me. Ik gebruik Outlook 2007!!

Weet je ook hoe het hier bij moet?

Volgens mij ben ik er al uit. Want in het venster waar je het handtekening plaatst kan je het account er voor toepassen geloof ik.

handtekening.jpg

Standaardhandtekening kiezen. Als ik daar een account actief heb. Krijg ik dan het handtekening standaard bij elk nieuw e-mailbericht voor dat account? Ik moet het morgenvroeg bij een andere computer instellen.

Met vriendelijke groet,

grid

:)

Laatst bewerkt:
Nee sorry,ik heb wel office 2007 maar heb outook 2007 niet geïnstalleerd ik werk met Windows Live Mail en Gmail e.d. Maar er zal wel iemand hier op 't forum zijn die 't wel weet en reageert.
Succes.
Edit: ja lijkt mij dat je 't daar kunt maken.

Laatst bewerkt:
Dat plaatje wat je daar hebt is goed, Dan bij opties nog ff instellen dat hij bij nieuwe bericht en beantwoorden er onder komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan