Ik wil een grafische kaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiadk

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Berichten
54
hallo ik zou graag een grafische kaart kopen. Maar mijn probleem is ik weet niet hoe ik er aan moet beginnen kan iemand mij helpen :D
 
WELKOM OP HELPMIJ

dan eerst maar een paar vragen aan je.

hoe ziet je systeem er nu uit?
welk moederbord,processor etc etc.
heb je een merkpc(bijv dell,medion)vermeld dan merk en typenr.

wat wil je doen met de kaart?gamen?of ben je niet zo'n gamer?
wat is je budget?
en weet je hoeveel watts voeding je hebt.(desnoods even in je kast kijken als je niet weet.)

oftewel meer info zou wenselijk zijn
 
wat voor PC heb je op het moment. (kaart afstemmen op de rest van de onderdelen)
wat is je budget...
als je dat weet en je weet een goede kaart kun je deze halen op een webshop of bij de plaatselijke computerboer. (bestellen)
 
alvast bedankt voor de antwoorden. Ik wil graag een nieuwe computer kopen en windows visat op draaien ik weet alleen niet op wat ik moet letten als ik er een nieuwe aanschaf.
voor de rest weet ik ongeveer hoe ik moet samenstellen.
mijn vraag is voor al voor :
op wat moet ik letten bij, mijn moederbord. al die types enzo
mar je hebt me al laten zien dat dit een goed forum is

grtz

tobiadk
 
nou begin je weer eigenlijk over heel iets anders als dat je mee begonnen was.

dus vertel nu eerst maar eens wat je nu precies wilt
 
ja ik zal het zeggen :
ik wil graag een niewe computer kopen.
maar ik weet niet hoe ik mijn moederbord en grafische kaart bij elkaar kan horen
ik weet bv. niet wat
chipset is en grafische type
als je me daar al mee zou helpen dan ben ik al heel blij
ik heb al wel een grafisceh kaart op het oog.
Een club 3d nVidia gf 9600GT :D
ik heb er ook al een reviuw van gevonden op tweakers .net
dit is de url : http://tweakers.net/productreview/7735/club3d-geforce-9600gt.html
en als je nog wat informatie nodig ehbt dan vraag je het maar

grtz

tobiadk
 
Laatst bewerkt:
ja die site ken ik. Dat is een goed winkel ik zal je subiet alles doorsturen en ook wat ik niet snap
 
normaal heb ik hier met een bijlage het bij gestoken
 

Bijlagen

  • Componenten.docx
    16,6 KB · Weergaven: 20
Ok, als ik me niet vergis heb je 2× een voeding. In je behuizing zit er namelijk al een met het zelfde wattage. Oja, er moet natuurlijk nog weel een grafische/video kaart bij. Verder zou ik nog even naar ram kijken want ik denk dat je daar nog wat sneller kan, als ik me niet vergis


mvg. swallav
 
ok bednakt als grafische kaart zou ik dus graag de club 3d nvidia gf 9600 gt
en die kost een 140 euro
ik zou he took nog aanpassen hoor ik heb snel wat goede merken gekozen
alleen het moedrobrd is toch goed hé
die is redeljk goedkoop en mijn vriend heeft er al een svan gygabute gehad en is daar heel tevreden van

heel hard bedankt voor de moeite ik zla subiet eens kijken of dat ik hem beter kan maken :D
 
en dan heb k eigelijk wel genoeg informatie hoor :thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
 
ok bednakt als grafische kaart zou ik dus graag de club 3d nvidia gf 9600 gt
en die kost een 140 euro
ik zou he took nog aanpassen hoor ik heb snel wat goede merken gekozen
alleen het moedrobrd is toch goed hé
die is redeljk goedkoop en mijn vriend heeft er al een svan gygabute gehad en is daar heel tevreden van

heel hard bedankt voor de moeite ik zla subiet eens kijken of dat ik hem beter kan maken :D


ik denk dat je beter af bent met de Geforce 8800 GT (zie azerty.nl) wel is waar iets duurder dan de 9600 GT maar ik had ergens gelezen dat de 9600GT niet beter is dan de 8800 GT voor ∞176 euro volgens mij.. maar goed. ligt er ook maar aan of het niet boven je budget uit komt, of dat je mobo 't niet aankan
 
ja dat is waar gelezen in reviuw op tweakers .net
maar ik he ook gelezen dat je er crysis met 30 fps kan op spelen en dat is voldoende
dan kan ik er binnen eventuaal een paar jaar een neiuwe kopen.:thumb::thumb:
 
dat kan je ook doen inderdaat.. persoonlijk zou ik zelf direct al de 8800GT kopen en in mijn computer zetten.. maar iedereen zijn eigen keus :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan