ik wil een nieuwe pc kopen, heb je tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kopenpc nl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2010
Heej,

Ik ben echt een noob wat betreft computers, ik wil een nieuw systeem kopen, wie heeft er tips? Ik speel weinig PC spelletjes het gaat meer om de zakelijke kant, maar ik wil ook hoge prestaties. Ik zat te denken aan de Paradigit Extreme i7-X58 http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_07COM/01_DESKTOP/productdetails/90000175/Paradigit_Extreme_i7_X58/default.aspx van Paradigit Computers. Ik wil kopen pc .nl een goede computer om op te werken. Voornamelijk lichte taken, en ik zal er af en toe zware spellen op spelen. Mijn prijs licht zo tussen de 1000 euro.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
KP

Welkom op Helpmij.nl

De voorgestelde pc door u zou ik niet doen.Al is die opzich niet zo verkeerd.Maar gezien door de opmerking dat u wel eens zware games wilt spelen....daar is de bijgeleverde videokaart niet geschikt voor.
Nu wil het dat hier op Helpmij voldoende leden lopen die een systeempje aan de hand van uw wensen en budget iets kunnen samenstellen.Die zullen vast wel binnen een kort tijdsbestek reageren.Wellicht is het dan handig om aan de hand van de onderstaande klikkerderklik alvast uw wensen kenbaar te maken.

klikkerderklik

i7 is duur en beetje overkill voor wat je wilt doen
je hebt aan een phenom ii x4 /Core i5 genoeg
deze kunnen zware spellen prima draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan