Ik wil een nieuwe pc kopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou als ik jou was zal ik die HP kopen::thumb:. Acer is een heel slecht merk:mad:. Compaq is van HP;) Ik heb zelf ook een HP en hij bevalt heel erg goed! (HP Mini 210-2001SD)
 
Haha dat Acer een heel slecht merk is, is jouw mening. (Bewijs?)
Mijn ervaring is precies omgekeerd; de 2 Acers die ik inmiddels heb (gehad) zijn geweldig en de 2 HP's en de Compaq's waren een heeel stuk minder betrouwbaar! Slechte ervaring met HP klanteservice ook, maar dat is al weer een paar jaar geleden. Net als de verhalen dat Acer slecht zou zijn, feit is dat ze NU een stuk beter zijn dan 5 jaar geleden... Hoop dat HP ook wat klantvriendelijker is geworden in die tijd...
 
goed om te weten maar ik hoor dus dat vooral Compaq slecht is geweest of nog is.. :p
 
Laatst bewerkt:
om dergelijke spellen vlot te draaien zou ik toch maar uitkijken naar een pc met een fatsoenlijke grafische kaart ...
 
Laatst bewerkt:
ik heb van een vriend gehoord dat hij een Acer laptop moest repareren. En wat denk je? De stroomingang in de laptop was van het moederbord afgebroken en als je op google zoekt, vindt je ook best wel veel slechte reviews.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan