Ik wil een nieuwe processor, moederbord en hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

meer40

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Ik ben op zoek naar een moederbord, hardeschijf en processor.

Momenteel heb ik al:
400 watt voeding
Deze videokaart heb ik link: http://eu.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=130&cat2_no=137&prod_no=1761 moet compitable zijn met mijn moederbord.
Geheugen heb ik ook al 3gb 1066mhz ddr2 dit moet ook toe te passen zijn in het moederbord
Processor: Ik zou graag een quad core processor hebben die max 100watt energie verbruikt anders heb nieuwe voeding nodig.
Hardeschijf: Ik wil een hardeschijf van minimaal 150gb
Moederbord: moet aan al mijn eisen voldoen

Ik wil dit graag realizeren voor een prijs rond de 250euro :confused:

Ik heb zelf al iets samen gesteld weet iemand iets beter of is dit goed meld het aub.

Link: http://img19.imageshack.us/img19/45/86919472.png

Alvast bedankt voor de moeite :thumb:

Belangrijkste vraag eerst:

Waarom wil je dat hebben, en wat heb je nu??

En... Asrock is een B-merk....

asrock is zo slecht niet.
Ik heb ooit een budget-budget moederbord van asrock gekocht. Dat systeem draait nu nog steeds. (alleen jammer dat daar ook een qtec-voeding in zit -> dat maakt het systeem wat instabieler)

Ik heb momenteel een dual core 2ghz 800mhz dus er zal veel vooruitgang zijn. Als ASrock niet goed is welk moederbord zou u dan nemen. Is de verderest wel goed?

asrock is zo slecht niet.
Ik heb ooit een budget-budget moederbord van asrock gekocht. Dat systeem draait nu nog steeds. (alleen jammer dat daar ook een qtec-voeding in zit -> dat maakt het systeem wat instabieler)

Je hoort mij niet zeggen dat Asrock slecht is.... Heb zelf een tijdje probleemloos een 4Core Dual VSTA gedraaid.
Ik zou alleen bij aanschaf van nieuwe hardware bij een upgrade niet als eerste een Asrock mobo kiezen.

Ik heb momenteel een dual core 2ghz 800mhz dus er zal veel vooruitgang zijn. Als ASrock niet goed is welk moederbord zou u dan nemen. Is de verderest wel goed?

Vertel nu eerst eens welke onderdelen je nu precies hebt en waarom je nieuwe wilt

Ik wil een nieuw systeem omdat ik niet alle spellen meer vlekkeloos kan spelen.

Wat gaat een nieuwe voeding kosten?

Waarom geef je nu geen antwoord op de vragen die we stellen???

op z'n minst 45 euro.

Kijk, je kan het proberen. Maar het is echt heel krap.

Ik zou trouwens kiezen voor de zuinigere Phenom II 720. Dat is wel een x3-processor, maar in prestaties zal die het wel winnen van die oude phenom.
Harde schijf is wel een traag ding...
Je kan beter kiezen voor de F1-serie, de WD Blue (of black -> maar die is duurder), of seagate 7200.12.

processor: Processor - 1 x Intel Celeron Dual Core E1400 / 2 GHz ( 800 MHz ) - LGA775 Socket - L2 512 KB - doos
Moederbord: Ik weet hiervan niets ik weet niet hoe dat ik opzoek welke dat ik heb
geheugen: Kingston ValueRAM - Geheugen - 1 GB x 3 = 3GB - DIMM 240-pins - DDR2 - 1066 MHz / PC2-8500 - CL7 - 1.8 V - niet-gebufferd - niet-ECC Dit heb ik pas aangeschaft

Toch zijn merk en type van je moederbord niet onbelangrijk!!! Misschien heb je namelijk wel helemaal geen nieuw moederbord nodig, vandaar steeds mijn vraag!!!

Ik snap uw vraag maar ik weet zeker dat quad core hier niet compitable mee is weet u zo voldoende informatie?

Ik ben misschien een zeurpiet, maar geef gewoon even naam en type van de bordje, te vinden met b.v. het gratis PC Wizard: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

We kunnen je toch alleen maar iets beters adviseren wanneer we weten wat je nu hebt en wie weet....

ik heb momenteel nog maar een pc die dual core d830 heb ik verkocht voor een mooie prijs de computer van 1400 euro is voor mijn broertje ik wil nu voor mezelf een goede pc waar ik geruime tijd mee door kan weet iemand toevallig iets beters dan dat ik zelf aan bod heb laten komen?

Je hebt nog steeds niet verteld wat je nu zelf hebt, dus iets beters adviseren is en blijft zo een beetje moeilijk, pppffff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan