ik wil een pc aanschaffen, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Ben even wat vergeten te veragen:

Waaraan kun je zien dat een processor te zwak is, ik heb namelijk een uitgekozen met ong. 3GHZ
En
Waaraan kun je zien of een video kaart geschikt is om ZWARE games op te spelen?

super bedankt

Laatst bewerkt:
Je kent er duidelijk helemaal niets van,
maar met een pc van een budget van 500 (dit zeg ik omdat er windows, assemblage en een scherm bij moet) euro zal je niet al te veel kunnen gamen.
Maar misschien is dit iets.

klikerdeklik inclusief scherm windows 7 en assemblage hiermee kun je dus prima gamen verwacht alleen geen hoge settings eerder medium!

Beste mensjes,

ik heb gisteren alles aan mijn moeder laten zien, maar die vindt het niet goed als ik het online bestel(de winkel waar ik hem dan bestel moet dan ook een echte winkel zijn om hem op te halen).
dus heb ik zelf iets gezien maar weet nog steeds niet of het een goede medium gamer pc is.

bedankt.

EDIT: dit is de link van mediamarkt

Laatst bewerkt:
Je kan hem ook gewoon bij Azerty gaan afhalen als ik mij niet vergis, maar als je zo een pc van Mediamarkt of Aldi zal kopen zal die niet veel soeps zijn om te gamen.
Ikzelf zou in zo'n geval dan mijn moeder overtuigen dat die dan toch meteen vervangen zal moeten worden.

Azerty is een erkend bedrijf bij Tweakers.net, ICTWaarborg, Webshop keurmerk en Qshops!

dit zijn bonafide websites die webshops zoals Azerty.nl recensies geven en controleren!

als je moeder ICTwaarborg en webshop keurmerk niet eens bonafide vind dan vraag ik me af waar je überhaupt nog de boodschappen vandaan kan halen...
dat is net zoiets als zeggen dat Alberthijn een nep winkel is

in ieder geval zijn de recenties van Azerty.nl een HEEL stuk beter dan dat van de mediamarkt

hier nog een link van Azerty.nl recensie kun je zelfs de foto's zien van hoe het binnen is bij azerty!
klikkerdeklik

dankjewel,

denk je dat ik zelf nog wat dingen in de komende dagen samenstel en dat dan allemaal in een bericht zet en dat u kijkt of het iets is?

bedankjewel!

die koel pasta is niet nodig deze zit standaard al op het mee geleverde koel blok
en ja ook hier mee kun je gamen

oké hartelijk bedankt voor de moeite ik zet de vraag op opgelost, en stel zelf nog wat pc's samen?

nogmaals bedankt voor het lange wachten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan