Ik wil een simulatie maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gtaboy

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
hoi ik wil kermis atracties naa maken maar kune je me helpen met alles
want ik ben beginner en een grote kermis fan

ik wil kermis simulatie maken
kunen jullie me helpen

hangt een beetje af van wat je in gedachten hebt.
ben zelf helaas geen fan van dit soort games, hou zelf van fps, maar ik maak wel al jaren levels(mappen) voor games, met game editors.
het is mogelijk ze daar mee te maken, maar dat is veel moeilijker dan gewoon die game te kopen, tycoon Kermis ofzo, weet niet hoe die heet. maar in die game kun je een heel pretpark maken, heel erg gebruiks vriendelijk.

leon

gtaboy, heb je al iets gevonden voor dat te maken?

Want ik zoek ook zoiets.

nee niks gevonden
plus ik kan het hellemaal niet dus ik zal effe verder kijken

je kan, ipv een game editor ook een model program gebruiken zoals bijvoorbeeld 3d milkshape of iets dergelijks. alle begin is moeilijk, verwacht dus niet dat je in een middag iets leuks in erlkaar kunt zetten. het zal enige tijd kosten eer je het model programma doorhebt alvorens je aan de slag kunt. maar, een erg leuke hobby heb je er dan bij!

leon

alloha! ! :d

neeee!! geen milkshape ..........:evil:
ik heb zelf wel een prog....
k zal ff kijke hoe het heet....

met greetz Niek......:thumb::thumb::thumb::cool::cool:

k heb het .......{ iFlute & Raphit Visual 3d }

greetz: Niek

wow!
je reageert op een bijna 4 jaar oude topic, lol!
ik las mijn laatste comment en kon me die helemaal niet meer herinneren, (ik die milkshape aanraadt?!?!?!), en toen zag ik
de datum van plaatsing, lol!
neem aan dat je deze topic via google ofzo hebt gevonden en gewoon vergeten bent naar de datum te kijken.
de opener van deze topic mag m van mij nu wel sluiten, hahaha.

leon

lol

het is toch leuk dat ik op zo iets ouds heb gereageerd en bovendien is het altijd handig voor mensen die ook een simulatie willen maken:D:D:D:D:cool::cool::thumb:

gr niek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan