Hallo,
Ik hou een voorraad bij van een aantal artikelen. Ik heb het bestand redelijk ver klaar.
Iedere keer als iemand iets wijzigt, dan zal diegene zijn naam kunnen selecteren via een drop down menu.
Wat ik zou willen:
Iedere keer als iemand iets wijzigt, dus zijn/haar naam selecteert via het drop down menu, dat dit in de geschiedenis wordt vermeld (apart tabblad)
Er dient dan automatisch de datum worden neergezet, het incident nummer dat in ingevuld, en de naam van de persoon die is ingevuld.
Ik heb het bestand waarop dit moet worden toegepast als bijlage.
Zie dan het tabblad geschiedenis.
Ik hoop dat iemand dit voor mij kan oplossen.
Als dit niet mogelijk is met Excel, kan iemand dan zeggen waarmee het wel kan?
Met vriendelijke groet,
Mickey.
Hier het bestand: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UPGZBHGCJAVH.zip
Ik hou een voorraad bij van een aantal artikelen. Ik heb het bestand redelijk ver klaar.
Iedere keer als iemand iets wijzigt, dan zal diegene zijn naam kunnen selecteren via een drop down menu.
Wat ik zou willen:
Iedere keer als iemand iets wijzigt, dus zijn/haar naam selecteert via het drop down menu, dat dit in de geschiedenis wordt vermeld (apart tabblad)
Er dient dan automatisch de datum worden neergezet, het incident nummer dat in ingevuld, en de naam van de persoon die is ingevuld.
Ik heb het bestand waarop dit moet worden toegepast als bijlage.
Zie dan het tabblad geschiedenis.
Ik hoop dat iemand dit voor mij kan oplossen.
Als dit niet mogelijk is met Excel, kan iemand dan zeggen waarmee het wel kan?
Met vriendelijke groet,
Mickey.
Hier het bestand: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UPGZBHGCJAVH.zip