Ik wil eigen webbrowser maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragon10y

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
Berichten
14
Hey mensen,

ik wil een eigen webbrowser maken maar ik weet niet of dat ook met visual basic kan.
graag zou ik dat wel willen want dan hoef ik niet elke keer internet explorer zelf te gebruiken maar dan een eigen web browser :)

hopelijk kan iemand me helpen.

Greetz,
dragon10y
 
Er zit een standaard object in VB waarmee je een webbrowser kan maken

Ron
 
Als IE je probleem is kun je ook gewoon Google Chrome of FireFox downloaden ;)

Het Visual Basic browser object gebruikt namelijk IE dus je hebt dan nog steeds alle nadelen van IE en geen van de voordelen (if any) ervan.

En helemaal een eigen browser maken ben je wel een paar maanden zoet mee.
 
En helemaal een eigen browser maken ben je wel een paar maanden zoet mee.
eerder jaren... Denk alleen al aan een Javascript engine, alle doctype-modi, en het renderen zelf...
 
Als IE je probleem is kun je ook gewoon Google Chrome of FireFox downloaden ;)

Het Visual Basic browser object gebruikt namelijk IE dus je hebt dan nog steeds alle nadelen van IE en geen van de voordelen (if any) ervan.

En helemaal een eigen browser maken ben je wel een paar maanden zoet mee.

nah ik heb geen probleem met IE , alleen wil ik graag een eigen browser maken :p
en zo te lezen is het veel werk maar dan kan ik dat wel weer in me html pagina voor me school opdracht zetten :D:p ( weer extra punten :p )
maar meerderdeel is voor mezelf :)
 
Oplossing!

Hoi,

Als je vidual basic 2010 opent krijg je een startblad.Klik op form application.Geef je browser een naam.Kijk eens een tutorial van NeawyTutorials op youtube om de codes te weten voor de knopen en websites.Ik heb ook een browser gemaakt met behulp van die tutorial en het werkte.


Djmusic43:D
 
@djmusic43: welkom nog op Helpmij.nl

En met deze toevoeging gaat er nu een slotje op dit topic.
Deze is immers van 2010 en dus niet aktueel meer. Mag volgens de huisregels met rust gelaten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan