Ik wil geen Works meer op de PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAL EL Limited.

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Ik heb nadat ik Office 2003 heb geinstalleerd, Microsoft Works gedeinstalleerd via "Programma's weizigen of verwijderen".

Maar nu komt telkens de melding naar boven dat er iets is met het bestand WKWBL.DLL, dat ik het moet controleren.

Dit bestand heeft betrekking op Works en als ik Works opnieuw installeer dan is het opgelost,, maar ik wil geen works opnieuw installeren, Ik heb genoeg aan Office.

Dus hoe krijg ik het voor elkaar dat die stomme melding niet meer opduikt.

Waarschijnlijk moet ik iets in MSconfig uitvinken, maar ik wil liever een oplossing waarbij ik Microsoft works gewoon met wortel en al uit mijn PC heb getrokken.

iemand een idee??

Maar als je het nu dus installeert en weer verwijdert is het opgelost? Misschien is het dan het best om ook Office te verwijderen en dan Office opnieuw te installeren.

Works en Office zijn geen goede maatjes van elkaar, je zal eerst office moeten deïnstalleren, dan works en weer op en weer af, en dan pas office er weer op, dan zou het goed moeten gaan.

Het wil maar niet lukken, Ik haal Office van de PC af, ik installeer works opnieuw en hal het er weer af en installeer office weer opnieuw.

Het probleem lijkt mij dat works niet in zijn geheel wordt gedeinstalleerd, ik hou telkens deze map over C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Works Shared.

Volgens mij staan hierin nog allerlei worksapplicaties. Kan ik deze map gewoon deleten na het deinstalleren. En hoe weet ik wat ik nog meer handmatig moet deleten.??

Kan iemand helpen alsjeblieft??

Het zou handig zijn als je de precieze foutmelding kon geven, dat zoekt een stuk makkelijker.
Wat ik voorlopig tegenkom, het kan te maken hebben met je printerdriver, die zou je opnieuw moeten installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan