Ik wil gescande documenten bewerken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

teddybeer21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Hallo Allemaal,
Ik heb een epson stylus dx6000 het printen en scannen werken allebei bij mij niet, als iets wil afdrukken trekt hij alleen papier meer niet. Het scannen gaat wel maar als ik de document wil bewerken gaat het helemaal fout ik krijg bij word alleen tekens meer niet kan iemand mij helpen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe wil je het bestand bewerken dan?

Al geprobeerd om ipv te openen met word, een word bestand (nieuw) te openen en daar de scan in toevoegen (met de invoegen knop)?

En wat bereft de printer, heeft die ooit wel geprint? Cartidges al eens schoon gemaakt? Als die niet regelmatig gebruikt worden kan de inkt opdrogen.

Laatst bewerkt:
Gescande documenten bewerken

Nou het is een document tekst met cijfers ik wil de daar aan wat bewerken ik kan hem alleen met paint openen en als foto imagne opslaan meer niet.. Hoe moet ik dat doen?

Hoe moet je wat doen?

Mijn suggesties al geprobeerd? Je geeft daar namelijk geen antwoord op.

Als jij een scan maakt, als welk bestandstype word deze dan opgeslagen?

Ja ik heb geprobeerd bij word het toe te voegen maar ik krijg die optie niet te zien? verder heb ik ook geprobeer het op een ander bestand naam op te slaan ik krijg alleen bestanden als JPG-TIF-PMG-BMP image..Als ik op scanner klik staat er scanner niet aangesloten. Maar als ik het probeer via start dan naar printers en dan klik ik op epson printer dan dan ik het wel scannen maar niet bewerken naar word op iets anders

En de vraag of de printer ooit wel gewerkt heeft? Droge cartridge?

Het word natuurlijk lastig om uit te vidnen wat er fout is/gaat als we niet alle info krijgen. We kunnen helaas niet in elkaars pc's kijken om te zien hoe en wat.

De optie invoegen ving je bij word 2007 naast het tabblad start, het tabblad invoegen. En tevens vindbaar via help binnen het programma door op het woord invoegen te zoeken.

En inderdaad, zijn de drivers van de printer wel (correct) geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan