Ik wil graag een gamecomputer, mijn budget 1000 €. Wat is de beste samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendy1967

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2016
Ik wil graag een gamecomputer kopen voor onze zoon van 13 jaar, mijn budget is 1000 €. Wat is de best mogelijke samenstelling?
Er word voornamelijk minecraft op gespeeld. De hackers zijn vooral het struikelblok doordat zijn huidige computer niet snel genoeg is en vaak error geeft.
Alvast bedankt.

het beste is natuurlijk om hem zelf samen te stellen op een site zoals azerty ofzo .

maar als u hier niet echt veel verstand van heeft kunt u altijd eens op

http://www.gamepc.nl kijken

hier staan veel knappe pc's op die minecraft makkelijk aankunnen ook kan je hem zelf nog samenstellen alleen hier hoef je geen zorgen te maken dat de onderdelen niet bij elkaar passen.

echter bij azerty koop je alleen de onderdelen en moet je hem zelf nog in elkaar zetten .

bij gamepc.nl word hij al in elkaar gezet en krijg je hem kant en klaar thuis

@Wendy, ik heb alle machines even bekeken en kom tot de conclusie dat de MM machine niet terug hoeft. ;) :D

Voor de 849 of zo die dat ding kost, heb je de beste deal v.w.b. specificaties.

@Bandit : is voor jou mogelijk wat vaag wat ik schreef, maar ik zal zo een linkje plaatsen, dan snap je mijn reactie beter..........

Ik heb TS namelijk gisteren het advies te geven om een nieuw topic te openen en daarin een open vraag te stellen v.w.b. hardware en budget. De machines die hier nu in dit topic als voorbeeld worden genoemd, zijn geen van alle 'beter' dan die TS gisteren nog bij de MM heeft kunnen arresteren voor het bedrag van ongeveer € 850,00. (Mediamarkt BTW actie. Diezelfde machine kost vandaag weer € 999 bij de MM).

Linkje

Laatst bewerkt:
@Qaunder haha yep beetje vaag .

maar is nu wel duidelijk.

Laatst bewerkt:
Zie dat je al gister al een topic hierover had aangemaakt.
Je mag in die topic verdergaan, eenzelfde vraag mag je slechts 1x stellen.
Daarom sluit ik deze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan