Ik wil graag een gratis eigen website zoals (helpmij.nl)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sinic907

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
hallo,

ik host een server en wil graag een site erbij maar ik weet niet hoe het moet.
ik wil graag geen ...blogspot.nl ofzo

gr richard

p.s. ik hoop dan iemand mij kan helpen

reactie betreft: website

Beste richard,

wens je opslag voor een eigen website?

geen bezwaar tegen subdomein als:
** KNIP **

ik lees je reactie wel,

m.v.g

Vmb-Hosting Services
** KNIP **

[Moderator-Edit] Commerciele links verwijderd.
Klantenwerving doen we niet aan. [/Edit]

.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier richard,

ik snap de site niet zo goed...
zou je mij misschien verder willen helpen ik heb het proberen te lezen maar mij engels is niet zo goed

gr richard

en ik zou het graag gratis willen, ik heb gelezen dan je iets moet downloaden en dan moet scripten en dan je poorten open moet zetten en dat dan je site online zou zijn

Gratis

Hoi,

Je wil dus dat als ik bijv. richard.nl in typ dat ik dan op jouw site uit kom.
Maar er is een probleem domeinnamen als bijv. richard.nl of helpmij.nl of google.nl
Die zijn gekocht of gehuurd. Dit betekend dus dat het geld kost om zo'n domein te bezitten.
Ik heb wel een tip om het zo goed koop mogelijk te doen. Er zijn namelijk hosting bedrijven waar je een domeinnaam bijv. richard.nl kan laten doorverwijzen naar bijv. richard.vmb-hosting.nl
De prijzen van een domein naam liggen rond de 6,00 en 8,00 euro per jaar.
Zelf heb ik ook een domein naam: myblogsite.nl die heb ik niet laten doorverwijzen naar een subdomein. Ik heb namelijk betaalde hosting. Het voordeel hier van is dat je bijv. geen reclame meer op je site hebt. En dat je bijv. het E-mail: adderes kan hebben als: ......@myblogsite.nl
Ik heb mijn domein naam geregistreerd bij webreus.nl ik heb daar ook mijn hosting. Dit kost mij nu: €16,48 per jaar
Op dit moment is het bij webreus zo dat als je een domein naam laat doorverwijzen bijv. richard.nl naar bijv. richard.vmb-hosting.nl dan kan je ook EEN E-mail aderes laten doorverwijzen bijv. joept@richard.nl naar mijn eigen E-mail aderes: .......@hotmail.com
Ik hoop dat ik je antwoord heb gegeven op je vraag! :)

Laatst bewerkt:
Richard,

ik heb mensen gehoort die gewoon gratis een site kunnen maken, die donwloaden iets op hun computer en dan maken ze een site en dan zetten ze de server online

laat me meer weten pls

even googlen hoe dat werkt maar dan zul je toch een domein moeten kopen en dat kost ongeveer 10 euro per jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan