Ik wil graag mijn poorten open en niet stealth!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheBlackHero

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Berichten
68
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn router/firewall
ik wil al mijn poorten OPEN! zetten. Dit is best gevaarlijk voor hackers en trackers maar dat maakt mij niet zoveel uit op mijn server pc. ik heb mijn DMZ in mijn router op enable gezet want volgens een site zette die dan al mijn poorten open. Maar vervolgens deed ik een poortcheck op www.grc.com maar toen stonden al mijn poorten op stealth! terwijl ik ze allemaal open wil hebben! ik had in mijn Firewall (op mijn pc) de poorten 20100 t/m 20112 bij mijn uitzonderingen gezet mar die waren na een poortcheck als enigste 'Closed' toen ik vervolgens bij mijn uitzonderingen in mijn FireWall de poort 20100 verwijderde stond hij ineens op Stealth! terwijl het nota bene een uitzondering was in mijn FireWall! weet iemand hier op dit forum hoe dit nu werkt en hoe ik al mijn poorten wel OPEN krijg?
ik heb een Sweex router.

Alvast Bedankt!

met vriendelijke groet Kees,


PS: moderator (admin)
Sorry dat ik U hier mee lastig val maar in de die andere vraag had ik niet alles vermeld wat ik wilde en stond de vraag er verkeerd in (in met namelijk hier nieuw)
 
Dan vul je de andere vraag gewoon even aan, in plaats van een nieuwe topic te openen. Ook deze sluit ik .
Je kunt ook je eerste bericht in de andere topic aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan