ik wil graag naar vista overstappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikswiers

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
overstappen naar windos viesta, ik heb van een collega gehoord dat dit beter is en mooier

paar vragen

kan het op mijn computer dell

is het mooi?

word de computer sneller ?

ik hoorde dat de pgroramas sneller worden dat klopt of niet?

kan ik nu betere (MOOIERE) spellen aan?

heb ik nieuwe geheugen nodig of zo iets dergelyks?

ik zit veel op marktplaats en de hotmail en voor achter de msn is dit geschikt er voor????
ik wil niet dat er veel dingen ander worden ik ben niet zo heel goed met computers maar ik wil ook niet achter lopen met windows mn collega zij je loopt achter windowsxp komt uit 2000 en is meer voor ouwe computers is dat waar of niet???

groeten

dag

je moet voor vista een behoorlijk zware pc hebben
mijn advies blijf maar lekker op xp draaien ,werkt perfect

sneller wordt je pc in ieder geval niet als je overstapt op vista. Bovendien werken niet alle spellen onder visat en moet je ook eerst kijken of alle drivers voor je hardware er zijn.

Als XP lekker loopt zou ik het ook zo laten.

- kan het op mijn computer dell
- is het mooi?
- word de computer sneller ?
- ik hoorde dat de pgroramas sneller worden dat klopt of niet?
- kan ik nu betere (MOOIERE) spellen aan?
- heb ik nieuwe geheugen nodig of zo iets dergelyks?
- ik zit veel op marktplaats en de hotmail en voor achter de msn is dit geschikt er voor?

- Microsoft heeft een site om je PC te testen of deze Vista aan kan: http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/windowsvista/buyorupgrade/upgradeadvisor.mspx
- Mooi...tja verschil met XP valt wel mee vind ik.
- Oudere pc's zullen over het algemeen niet sneller worden met Vista, eerder langzamer, je het al een behoorlijk snelle pc nodig om e.a. te laten werken.
- M.i. ligt dat meer aan de snelheid van de PC dan aan Vista.
- Nee, Vista op zich maakt spelen niet mooier, daarvoor het je (ook) betere hardware nodig.
- Eigenlijk een compleet nieuwe PC...
- Ja, maar dat lijkt me geen reden geld uit te gaan geven, kan toch ook met XP...

Laatst bewerkt:
als je het alleen doet omdat je het mooier vindt zijn er genoeg vista-themas te downloaden, het lijkt dan net of je gewoon windows vista hebt!:thumb:

myn collega heeft er wel veel verstand van
hy pest me er mee dat ik nog op xp zit met een ouwe systeem elke dag in de fabriek
ik wil hem een koekje van ze eigen deeg geven door viesta te nemen dat hy zyn oren niet gelooft dat ik het zelf er op heb gezet op de computer

dat zou wel mooi zyn

m,aar jullie vinden het geen goed idee

misschien omdat je denkt dat het te moeilyk is maar myn zoon kan me er ook mee helpen
we hebben al samen msn er op gezet en een programma voor myn dochter dat ze paarden moet verzrogen dus we worden er steeds handiger mee

ik ga er nog over na
denken

weet niet zeker maar als het maar een klein beetje mooier is dan de xp versie dan ben ik al tevreden en iets minder snel is niet zo heel erg

wat raden jullie me nu aan?

bedankt voor de antwoorden totnutoe

bedankt

dag

Wat zijn je systeemspecs?

Voor de rest sluit ik me bij de overige luitjes aan.
Je PC wordt er niet sneller van en Vista vraagt nogal wat. Ik ben van mening dat het pas lekker loopt vanaf 2 GB. Ik heb zelf 3 GB nu!

Wat de specificaties van je systeem zijn.
Dus welke processor, intern geheugen, de grootte van de harde schijf, welke videokaart en ga zo maar door.
Weet je dit niet download dab PC Wizard en laat die een log maken en plaats die hier zodat wij kunnen kijken of het eigenlijk wel kan en haalbaar is.

http://pc-wizard-2008.en.softonic.com/

Laatst bewerkt:
myn collega heeft er wel veel verstand van

Nou dat vraag ik me af, m.i. is het meer pesten dan verstand van PC's. Vista kan je niet zomaar op elke PC installeren, niet omdat het moeilijk is, maar gewoon om dat je een krachtige (lees redelijk nieuwe) PC nodig hebt om alles te laten werken.
Slim is juist om op een wat oudere PC XP te houden en je niet gek te laten maken.

Laatst bewerkt:
overstappen naar windos viesta, ik heb van een collega gehoord dat dit beter is en mooier
Beter is relatief he.

kan het op mijn computer dell
Dat ligt eraan wat voor computer je hebt.

Over smaak valt niet te twisten.

word de computer sneller ?
Nee.

ik hoorde dat de pgroramas sneller worden dat klopt of niet?
Dat klopt niet.

kan ik nu betere (MOOIERE) spellen aan?
Nee.

heb ik nieuwe geheugen nodig of zo iets dergelyks?
Misschien.

ik zit veel op marktplaats en de hotmail en voor achter de msn is dit geschikt er voor????
Daar heb je geen Vista voor nodig.

je loopt achter windowsxp komt uit 2000 en is meer voor ouwe computers is dat waar of niet???
Grote onzin. XP komt trouwens uit 2001.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan