Ik WIL helemaal NIKS installeren!!!!!!!! Waarom wil Bill dat dan wel???????

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sidi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sidi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Hoi,

Ben best tevreden met Office XP. Maar om de klapscheet wordt er van alles geïnstalleerd als ik even een briefje wil tikken. Heb je eindelijk een snelle PC, moet je weer wachten op iets dat geïnstalleerd wordt. En ik wil helemaal niks installeren. Ik wil alleen een briefje tikken. Heb niet vor niks een "full install" gedaan, dus ik begrijp niet wat er nog te installeren valt. Als er dan nog bij werd vermeld wat er dan wel geïnstalleerd werd, maar nee, het is allemaal wat vaag.

Kortom:
Hoe stel ik Office XP zodanig in dat ik bij het klikken op het icoontje "Microsoft Word" binnen 3 seconden een leeg document voor m'n neus heb en geen melding dat er weer 's iets geïnstalleerd wordt????? Wor' d'r een beetje sikkeneurig van.

Alvast bedankt,
Gerard

Wat moet er precies geinstalleerd worden? Installeren toch de enige oplossing om die melding weg te krijgen.

hoi,

ik kreeg altijd de melding dat de spellingopties voor een bepaalde taal niet waren ge-installeerd, ik ken niet de exacte foutmelding van Sidi

ja of er is iets mis met de installatie gegaan want heb daar noot last van, denk dat is dat fout in zit

Dat valt te voorkomen door het juiste toetsenbord en taal in te geven en de andere te verwijderen. (doorgaans nederlands met vs-internationaal indeling)Dan nog 1 keer de cd van office erin te zetten en klaar ben je.

succes

Allereerst bedankt voor de reacties!

Geplaatst door de jean
hoi,

spellingcontrole uitschakelen........

Is een optie maar dan ben ik wel een handige funktie kwijt. Ga het wel proberen in elk geval.

Geplaatst door BrEeZeR
Wat moet er precies geinstalleerd worden? Installeren toch de enige oplossing om die melding weg te krijgen.

Dat is het 'm nou juist. Ik blijf installeren. Laat 'm rustig z'n gang gaan maar de volgende keer dat ik Word of een andere Office applicatie opstart begint ie weer het een of ander te installeren

Geplaatst door de jean
hoi,

ik kreeg altijd de melding dat de spellingopties voor een bepaalde taal niet waren ge-installeerd, ik ken niet de exacte foutmelding van Sidi

Hij meldt niet wat ie installeert. Maar ik heb een volledige installatie gedaan. Moet ie naar mijn idee niet achteraf nog van alles installeren. Toch?

Geplaatst door michelmathers
ja of er is iets mis met de installatie gegaan want heb daar noot last van, denk dat is dat fout in zit

Hmmm. zou niet weten wat. Dan moet ik het al op 3 computers verkeerd hebben geïnstalleerd. Ze hebben er namelijk allemaal last van. Het ligt dus ook niet aan het type os, want de eerste is een amd met W98se, de 2e een amd met Win XP pro en de 3e is een intel (laptop) met W98se

Geplaatst door techie
Dat valt te voorkomen door het juiste toetsenbord en taal in te geven en de andere te verwijderen. (doorgaans nederlands met vs-internationaal indeling)Dan nog 1 keer de cd van office erin te zetten en klaar ben je.

succes
Hé, daar had ik nog niet van gehoord. Ga ik vanavond proberen. Ik houdt jullie op de hoogte.

Nogmaals bedankt iedereen!

Groetjes,
Gerard

Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij moet ik steeds de cdrom van XP Pro weer in de puter stoppen en dan wordt er weer iets geinstalleerd. Vraag me niet wat. De aangedragen oplossingen helpen bij mij niet. Wie heeft er nog een suggestie?

Ik vind het toch al lastig genoeg dat ik elke keer bij het openen van een document, eerst moet wachten tot de viruscontrole is voltooid, terwijl ik dusdanig beveiligd ben, dat dit een overbodige handeling is.

Had ook last van telkens mijn cd erin doen tot ik een registerverandering heb doorgevoord van de site http://www.kellys-korner.com/ Ging om deze error : Office XP Error 1706 - ProPlus.Msi Fix
Telkens als ik powerpoint exel of wat dan ook opende moest ie de cd hebben maar nu niet meer .
Als iemand belangstelling heeft , selecteer de text tussen de stippellijn kopieer en plak hem in het kladblok en sla hem op als office-fix.reg
Ga er weer na toe dubbelklik erop en bevestig met OK en het moet goed zijn :D
------------------------------------------------------------------------
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Common]
"UserData"=dword:00000001

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\FrontPage]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Excel]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\PowerPoint]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Word]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook]
------------------------------------------------------------------------
Succes

Laatst bewerkt:
Sidi,

Ik denk dat ik de oplossing voor je probleem heb. Wanneer je Office XP installeert, heb je de keuze uit diverse opties. Je moet de optie kiezen: vanaf deze computer installeren. Dan heb je geen probleem meer met het steeds installeren van office. Ik heb dit tenminste zo gedaan en heb de cd rom niet meer nodig.

Dus ik zou opnieuw installeren en voor deze optie kiezen. Je kunt dit zien aan het kleine icoontje bovenin. Als je daarop klikt valt er een tabblad open, waarin die optie wordt aangegeven.

Succes

Geplaatst door blacksheep
Sidi,

Ik denk dat ik de oplossing voor je probleem heb.

Succes

Ik installeer ook alleen vanaf deze computer. Maar mijn probleem is inmiddels al met 3/4 verminderd; heb namelijk op 3 computers Windows XP gezet en Office geïnstalleerd. Deze 3 computers doen niet meer moeilijk. Alleen de lapflop met Win98 doet nog raar. Mwoh, kan 'k mee leven... (Goed redactie, ik zal de vraag een groen vinkje geven...) Ik denk dus dat het probleem ergens gezocht moet worden met welk OS je Office gaat draaien. Maar waar 'm dat precies in zit weet ik niet.

In elk geval bedankt iedereen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan