Ik wil het afsluiten verhinderen met een programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
@The Mighty Atom: Wat de TS nu probeert, hoort toch te kunnen :confused: ?

het werkt, ik heb er van gemaakt:

Code:
 If systemShutdown Then
            Me.Visible = True
            NotifyIcon1.Visible = True
            NotifyIcon1.ShowBalloonTip(1)
            systemShutdown = False
            If Process.GetProcessesByName("BackupEngine").Length = 0 Then
                e.Cancel = False
            Else
                e.Cancel = True

End If
IPV:
Code:
 If systemShutdown Then
            systemShutdown = False
            If Process.GetProcessesByName("BackupEngine").Length = 0 Then
                e.Cancel = False
            Else
                e.Cancel = True

End If

Ik zit alleen met een probleem, hoe kan ik het forceer afsluiten scherm uitzetten?

Heb hier wel wat alleen hoe moet ik het "inbouwen" het is namelijk een type en niet een expression

Dat gaat over het versturen van keys. Dat heeft niks te maken met het 'forceer afsluiten scherm' of wat dat ook is. Wat bedoel je daarmee?

Nou kijk het forceer scherm staat standaart op anuleren van forceren als hij dan op enter op esc drukt gaat dat scherm weg, snap je volledig automatisch

Heb je het soms over dit scherm:
Windows_XP_Shutdown.png

Nee deze
shutdown.jpg
het is niet mijn PC btw, alleen staat als het scherm opkomt de crusor voor de enter en spatie toetsen vanzelf op annuleren, je kan het ook annuleren door op esc te drukken, maar wat is de code daarvoor???

Ooh hoe kan dat dan?? Maar dan ben ik waarschijnlijk de enige die dat heeft, kan het zijn omdat TuneUp mijn afsluitsnelheid heeft verandert?

Dit scherm is er toch niet in Windows XP? Dat verklaart waarom The Mighty Atom 't niet ziet.

Alleen lijkt dit me nou niet echt de beste oplossing. Waarom per se dit scherm?

Laat maar ik denk dat het is goed gekeurd, ik heb al een auto updater er in :-) en ik ga denk ik de mogelijkheid maken om te zorgen dat je ook kan wachten op andere progjes,
Bedankt voor alle hulp,
ik zet vraag opgelost,
groetjes,
Tim

oja ik zal nog even een linkje geven hij is hier te downloaden

gewoon met een vbscript die je zet in de Lokale Groepsbeleid > Computerconfiguratie > Scripts

kan iemand me uitleggen hoe ik het programma dat draait door het programma zelf naar een map kan laten kopieeren? Dit is hier %AppData%\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\StartUp

@tim67: Dit is waarschijnlijk niet mogelijk. Als een programma draait, kan 't niet worden verplaatst.

[edit] @The Mighty Atom: Verplaatsen bedoel ik natuurlijk :o[/edit]

Laatst bewerkt:
oke dan zal ik nog een progje ontwerpen die in het zelfde pakket zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan