• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik wil het venster Direct in de VBA-editor openen maar ze gebeurt niets

• Onderwerp starter Onderwerp starter tkint
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Beste,

Ik wil een extra venster openen onder het venster met de VBA-code maar dat lukt niet via Beeld en Venster Direct of via Ctrl+G. Doe ik iets verkeerd of zijn bepaalde instellingen niet correct ingesteld? Ik heb daarnet de VBA-editor van Word geprobeerd en daar lukt het ook niet. Ik werk met office 2016.

Wellicht staan ze onder het scherm waardoor het lijkt of ze er niet zijn. Pak dan aan de onderkant de bovenste lijn vast en sleep deze naar boven.

Beste,

Inderdaad. Hoe "stom" van mij om daaraan niet te denken. Heb toch even moeten zoeken naar het lijntje van de codevenster. Bedankt voor het snelle antwoord. Ik kan nu zonderen piekeren inslapen!

Graag gedaan.
Maar dat "inslapen" zou ik niet doen als je nog wat langer op deze wereld wilt rondhobbelen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan